بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران 1 – سنگال 1 ؛ سردار آزمون ناجی کارلوس کی روش شد + خلاصه بازی

ایران 1 - سنگال 1 ؛ تساوی شاگردان کارلوس کی روش در اتریش

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۲


تیم ملی ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سنگال رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل تیم قدرتمند سنگال همراه با ستاره‌هایی مثل کولیبالی و سادیو مانه است.

کارلوس کی‌روش بیش از این همراه با مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا و هم‌چنین بازی نهایی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ برابر سنگال شکست خورده بود تا حالا انگیزه فراوانی برای پیروزی مقابل آلیو سیسه و شاگردانش داشته باشد.

هم‌چنین بازیکنان تیم ملی ایران که با شکست اروگوئه به سوژه مهم اخبار داخلی و بین‌المللی تبدیل شده بودند حالا به دنبال این هستند با شکست قهرمان آفریقا و ستاره‌هایی مثل سادیو مانه هم‌چنان تیتر یک اخبار باشند.

سنگال نیز چند روز قبل در فرانسه بولیوی را با دو گل شکست داد و حالا می‌خواهد فیفا دی خود را با موفقیت مقابل ایران پشت سر بگذارد.

جمعه: ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ساعت: ۱۸
ورزشگاه: موشن اینوست آره‌نا
داور وسط: هارالد لیچنر
کمک داورها: آندریاس هیدنریچ – سارا تلک
داور چهارم: مارکوس هامیتر

🟨کارت زرد:
دقیقه ۳۰- ادریسا گه‌یه

ایران:
سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی
سرمربی: کارلوس کی‌روش

سنگال:
سنی دییِنگ، کالیدو کولیبالی، پاپه ابوسیسه، فورموس مندی، اسماعیل ژاکوبس، کرپین دیاتا، نامپلیز مندی، ادریسا گه‌یه، بامبا اسماعیل سار، سادیو مانه، بولای دیا
سرمربی: آلیو سیسه

🟨کارت زرد:
دقیقه ۳۰- ادریسا گه‌یه

شرح گل:
 دقیقه ۵۵- مرتضی پورعلی‌گنجی (گل بخودی): اسماعیل ژاکوبس از سمت راست خط دفاعی ایران نفوذی کرد و سانتری را به محوطه جریمه ایران انجام داد. مرتضی پورعلی‌گنجی که برای دفع توپ تکلی زده بود، به اشتباهی توپ را وارد دروازه خودی کرد تا گل اول برای سنگال اینگونه به دست آید.

دقیقه ۶۴- سردار آزمون؛ احسان حاج صفی پس از نفوذ به پشت محوطه جریمه یک و دوی زیبایی با جهانبخش انجام داد و سپس یا سانتری دقیق به شش قدم، باعث شد سردار آزمون با ضربه سر گل مساوی را برای ایران وارد دروازه سنگال کند.

لحظات حساس:
دقیقه ۱۰- شوت حسین کنعانی‌زاده از داخل محوطه جریمه، از بالای دروازه سنگال به شکل خطرناکی بیرون رفت.
دقیقه ۱۳- سادیو مانه داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت خطرناکی شد و سعی داشت با ارسال پاس عرضی مهاجم سنگال را در آستانه گلزنی قرار دهد که کنعانی با حضور به موقع توپ را دفع کرد.
دقیقه ۱۶- با اشتباه علی قلی‌زاده سنگال ضد حمله خطرناکی طراحی کرد. سادیو مانه با سرعت خود را به پشت محوطه جریمه رساند و در ادامه با ارسال پاس سار را صاحب موقعیت کرد که شوت او را حسینی با خروجی زیبا به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱۷- ضربه سر سادیو مانه از کرنر ارسالی سنگال از بالای دروازه راهی اوت شد .
دقیقه ۳۶- باز هم سادیو مانه یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد. او اینبار توپ را به بولای دیا سپرد اما شوت او را حسینی با واکنش خوبی دفع کرد.

دقیقه ۵۳- سادیو مانه بار دیگر موقعیت فوق‌العاده‌ای برای سار ساخت که شوت از بازیکن پس از گذشت از حسینی در آستانه گل شدن بود که توپ را حاج صفی با واکنش خوب برگرداند.

دقیقه ۷۷- سادیو مانه با نفوذ از سمت چپ‌ ضربه‌ای فنی روانه دروازه و حسینی آن را مشت کرد. در ادامه دیگر بازیکن سنگال فرصت داشت از داخل محوطه جریمه دروازه را باز کند که باز هم گلر ایران با شیرجه‌ای زیبا توپ را در اختیار گرفت.

حاشیه:
*برخلاف بازی قبل که حمیرا اسدی نامش به عنوان سرپرست در لیست بازی آمده بود، اینبار مهدی محمدنبی اسمش مقابل سرپرست آمده است.
*بازی با شش دقیقه تاخیر آغاز شد.
*نکته جالب توجه استفاده از کمک داور خانم در این بازی است.
*تیم ملی با هفت تغییر مقابل سنگال قرار گرفته است،


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *