بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت قاطع استرلینگ از ساوت گیت

استرلینگ : می‌خواهیم که ساوت گیت به کار خود ادامه دهیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳
انگلیس ؛ استرلینگ : می‌خواهیم که ساوت گیت به کار خود ادامه دهیم

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس باوجود کسب نتایج کابوس‌وار در لیگ ملت‌های اروپا به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از دیلی میل، تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار حساس برابر آلمان در لیگ ملت‌های اروپا با تساوی سه بر سه در ومبلی متوقف شد.

این تساوی باعث شد تا انگلیس با کسب سه امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گیرد و از لیگ ملت‌ها حذف شود.

تیم ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوت گیت در ۵ بازی پیاپی از کسب پیروزی بازماند که این بدترین نتیجه از سال ۱۹۹۲ تا کنون است و باعث شده است تا انتقادهای زیادی از سرمربی تیم شود با این حال رحیم استرلینگ به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت.

او گفت:

ما پیش از این با اقتدار راهی جام جهانی شدیم و به فینال یورو ۲۰۲۰ هم راه پیدا کردیم. باید به این تیم امیدوار بود و پالس‌های مثبتی را برای انگیزه دادن به بازیکنان فرستاد. بله قبول دارم که انتظار این نتایج را نداشتیم اما در فوتبال همواره چنین احتمال‌هایی هم وجود دارد.

استرلینگ ادامه داد:

اکنون زمان بهانه آوردن نیست. ما در دو سال اخیر با ساوت گیت نتایج خوبی به دست آورده‌ایم و تفکرات او را در میدان پیاده کرده‌ایم. ساوت گیت مربی است که همه بازیکنان به او اعتماد دارند. ما می‌خواهیم که با این مربی به کار خود ادامه دهیم و اطمینان داریم که می توانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

او در پایان گفت:

فکر نمی‌کنم که بازی‌های آینده چیز از واقعیت کم کند. ما برای کسب نتایج بهتر تنها به کمی تمرکز بیش‌تر نیاز داریم. قبول دارم که تیم نقاط ضعفی دارد با این حال باید بگویم که در مسیر درستی گام برمی‌داریم و می‌توانیم در آینده بهتر از این بازی کنیم و نتیجه بگیریم. در فوتبال همواره لحظات خوب و بد و یا صعود و هبوط وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *