بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند زود برگشت ؛ پرسپولیس رو دست خورد

ناکامی پرسپولیس در دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال به دلیل رفع مصدومیت علیرضا بیرانوند در اردوی اتریش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۲
علیرضا بیرانوند

در بازی تدارکاتی ایران و اروگوئه، تنها بازیکنی که از ایران مصدوم شد علیرضا بیرانوند بود. اما حالا او زود به تمرینات تیم ملی برگشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی تدارکاتی ایران و اروگوئه، تنها بازیکنی که از ایران مصدوم شد علیرضا بیرانوند بود.

در صورتی که بازیکنی در اردوی تیم ملی مصدوم شود و این مصدومیت بیش از ۴ هفته به طول بکشد باشگاه می‌تواند از فدراسیون فوتبال طلب غرامت کند. این جز قوانین فیفا است اما به نظر می‌رسد باشگاه‌های ایرانی چیزی از این قانون نمی‌دانند و تا حالا دیده نشده باشگاهی به خاطر مصدومیت بازیکنش از فدراسیون فوتبال طلب غرامت کند. کاری که اکنون باشگاه بارسا به دنبالش است. آرائوخو مدافع بارسا و تیم ملی اروگوئه در دقیقه نخست دیدار اروگوئه در برابر ایران مصدوم شد و پیش بینی می‌شود مصدومیتش بیش از ۴ هفته به طول بکشد. از این رو باشگاه بارسا می‌خواهد از فدراسیون فوتبال اروگوئه طلب غرامت کند.

با انتشار این خبر پیش بینی می‌شود از این پس باشگاه‌های ایرانی از این قانون استفاده کنند. البته این مسئله به شرطی اجرایی می‌شود که مصدومیت بازیکن بیش از ۴ هفته به طول بکشد.

در بازی ایران در برابر اروگوئه تنها بازیکنی که از ایران مصدوم شد علیرضا بیرانوند بود که در دقیقه ۶۳ بازی جای خود را به امیر عابدزاده داد. او بعید است بیش از ۴ هفته دور از میادین باشد؛ بر همین اساس باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند شکایتی از فدراسیون فوتبال داشته باشد و طلب غرامت کند. سردار آزمون هم با مصدومیت جزیی مواجه شد و دیروز فیزیوتراپی کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *