بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران ستاره بارسلونا را از جام جهانی محروم کرد

غیبت احتمالی رونالد آرائوخو در جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت در دیدار ایران و اروگوئه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵
غیبت احتمالی رونالد آرائوخو در جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت در دیدار ایران و اروگوئه

رونالد آرائوخو در حال حاضر تصمیم گرفته زانویش را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد آرائوخو در حال حاضر تصمیم گرفته زانویش را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.

به گزارش پارس فوتبال، جمعه گذشته و در جریان بازی دوستانه اروگوئه و ایران بود که رونالد آرائوخو مدافع تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا در ثانیه 25 به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط پای راست مجبور به ترک میدان شد. نتایج اولین آزمایشات روی ناحیه مصدوم نشان از شدت مصدومیت داشت و او اردوی اروگوئه را ترک کرد و به بارسلونا برگشت تا تحت نظر پزشکان باشگاه قرار بگیرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، امروز جلسه ای با حضور آرائوخو، ژاوی و تیم پزشکی بارسا در کمپ خوان گامپر برگزار شد تا در مورد اینکه بازیکن تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا اینکه با فیزیوتراپی بهبود پیدا کند، تصمیم گرفته شود. طبق ادعای این منبع معتبر، آرائوخو ترجیح می دهد جراحی کند و این به معنای از دست رفتن جام جهانی برای او خواهد بود. قرار است او در فنلاند جراحی شود. با این حال پزشکان تیم ملی اروگوئه از آرائوخو خواسته اند تا جراحی نکند اما در بارسلونا ترجیح می دهند که بازیکن جراحی شود. این چندمین مصدومیت آرائوخو از این ناحیه است و در بارسلونا بیم دارند که در صورت فیزیوتراپی، او در ادامه فصل بار دیگر مصدوم شود.

پیش از این ساموئل اومتیتی، در سال 2018 ترجیح داد جراحی نکند و با تیم ملی فرانسه در جام جهانی حاضر شود. او با فرانسه قهرمان شد اما از فصل 19-2018 به دلیل مصدومیت های متوالی دیگر نتوانست به روزهای خوبش برگردد. اخیرا آنسو فاتی هم ترجیح داد جراحی نکند و هنوز نتوانسته به فرم خوب خود برگردد. در نهایت تصمیم نهایی با آرائوخو خواهد بود و فعلا نیز نظر او جراحی است. تحت هر شرایطی به نظر نمی رسد که آرائوخو بتواند تا قبل از 30 دسامبر و بازی برابر اسپانیول به میادین برگردد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *