بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ویژه اسطوره استقلال به کارلوس کی روش + جزئیات

علی لطیفی : کارلوس کی‌ روش باید تغییر نگرش بدهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۴
علی لطیفی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

علی لطیفی پیشکسوت استقلال گفت : به نظرم یکسری ضعف‌ها در فاز تهاجمی وجود دارد و باید کی‌ روش بازیکنان را آزاد بگذارد چرا که آنها توانایی دارند تا در فاز هجومی بهتر عمل کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه اظهار داشت:

بازی خوبی بود، در نیمه اول همانطور که انتظار داشتیم سبک و رویکرد دفاعی از سوی کی‌روش برای تیم ملی تدارک دیده شده بود به نحوی که بازیکنان در زمین خودی جمع می‌شدند و بیشتر دنبال فرصت و موقعیت بودند تا به سمت دروازه اروگوئه حمله کنند.

وی ادامه داد:

در نیمه اول، تیم ملی کشورمان بازی خوبی ارائه نداد، اما در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد به صورتی که کی‌روش تغییر نگرش داد و بازیکنان بیشتر به سمت دروازه حریف نفوذ می‌کردند و همین کمک کرد تا شرایط بهتری در داخل زمین شاهد باشیم.

پیشکسوت فوتبال گفت:

به نظرم یکسری ضعف‌ها در فاز تهاجمی وجود دارد و باید کی‌روش بازیکنان را آزاد بگذارد چرا که آنها توانایی دارند تا در فاز هجومی بهتر عمل کنند. به نظرم کی‌روش باید تغییر نگرش بدهد و تلفیقی از ساختار دفاعی به اضافه فوتبال تهاجمی می‌تواند در ادامه مسیر به تیم ملی کمک کند. اگر ما در جام جهانی فقط به دفاع محض بپردازیم این موضوع می‌تواند خطرناک باشد.

لطیفی درباره گلزنی مهدی طارمی در بازی با تیم ملی اروگوئه خاطرنشان کرد:

به نظرم حضور در اروپا باعث اعتماد به نفس بیشتر این بازیکن شده و او پخته تر از قبل شده است. طارمی می‌تواند در قطر خیلی بهتر از این به تیم ملی کمک کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *