بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش پیشکسوت تیم ملی به پیروزی درخشان برابر اروگوئه

محمد نوازی : تیم ملی روی زرنگی مهدی طارمی به پیروزی رسید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۲
تیم ملی

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که در بازی با اروگوئه با زرنگی مهدی طارمی به یک برد روحیه‌بخش دست پیدا کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که در بازی با اروگوئه با زرنگی مهدی طارمی به یک برد روحیه‌بخش دست پیدا کردیم.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از تسنیم، محمد نوازی در گفت‌وگویی درخصوص پیروزی تیم ملی برابر اروگوئه گفت:

نباید تیم ملی ایران را کوچک کنیم و قرار نیست وقتی یک تیم بزرگ یا مطرح را شکست می‌دهیم این موضوع برای خیلی‌ها تعجب‌آور باشد. ما بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی داریم و آنها ارزش بالای خودشان را در برابر تیم قدرتمندی مثل اروگوئه نشان دادند که این بسیار خوشحال کننده است. ما به هیچ ‌عنوان نباید خودمان را دست کم بگیریم و اگر از بزرگ بودن تیمی مثل اروگوئه حرف می‌زنیم باید بگوییم که تیم ملی ایران هم تیم بزرگی است. ما حتی اگر قرار باشد جلوی برزیل هم بازی کنیم باید شخصیت بالای خودمان را نشان دهیم.

وی عنوان کرد:

ما در این بازی دوندگی خوبی داشتیم و خیلی خوب دفاع کردیم ولی باید برای گل‌زدن هم هدف داشته باشیم و نمی‌توان کار را به اما و اگر سپرد و قرار نیست همیشه با یک موقعیت گل برنده شویم. ما در این بازی روی زرنگی طارمی به برد رسیدیم و شاید اگر هر بازیکن دیگری در آن موقعیت قرار داشت نمی‌توانست آن توپ را تبدیل به گل کند. درمجموع این یک برد ‌روحیه‌بخش برای ایران بود و امیدوارم که در جام جهانی هم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

نوازی درخصوص شانس ایران برای صعود به مرحله حذفی تصریح کرد:

باید از زحمات اسکوچیچ تشکر کنیم و حالا که فدراسیون کی‌روش را آورده است قطعاً این کار را با این نیت انجام داده که تیم ملی بتواند به مرحله حذفی صعود کند. اگر قرار باشد از گروه خودمان صعود نکنیم پس آمدن کی‌روش چه فایده‌ای دارد؟ من امیدوارم که تیم ملی در جام جهانی بتواند برای اولین‌بار از گروه خودش صعود کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *