بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلوس کی روش الان بهترین زمان برای انتقام است + عکس

انگیزه بالای کی روش برای جبران شکست های تلخ برابر سنگال در قامت سرمربیگری ایران

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۳۷
کارلوس کی روش

کارلوس کی روش از تقابل با سنگال در قامت سرمربیگری مصر خاطرات خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم همراه با ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش از تقابل با سنگال خاطرات خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم همراه با تیم ملی ایران است.

به گزارش پارس فوتبال، شاید اگر باخت تلخ برابر سنگال در ضربات پنالتی نبود، کارلوس کی روش حالا همراه با تیم ملی مصر به جام جهانی رفته بود و هرگز‌ در اتریش مشغول آماده‌سازی ستاره‌های ایران نبود.

جدا از این مورد، آلیو سیسه همراه با شاگردانش در تیم ملی سنگال یک‌ جام را از کی‌روش گرفته‌اند. درست وقتی که او با فراعنه به فینال جام ملت‌های آفریقا رسید، باز هم در ضربات پنالتی بازنده از زمین خارج شد تا دست کی‌روش و‌ صلاح به جام قهرمانی نرسد.

این دو‌ اتفاق مهم حالا انگیزه‌ای شده تا کی‌روش فقط به شکست سنگال همراه با ایران فکر کند. هدفی مهم که باعث شده سرمربی پرتغالی را جدی‌تر از همیشه در تمرینات ببینیم.

کارلوس کی روش

وی در تمرین امروز تیم ملی پا به پای بازیکنان بخش‌های تمرینی را اجرا کرد. به طوریکه ابتدا تاکتیکش را برای بازیکنان با جزییات تعریف می‌کرد و سپس از آن‌ها می‌خواست که دستوراتش را اجرا کنند.

آنطور که پیداست کی‌روش تاکید ویژه‌ای به استفاده مناسب از کناره‌های زمین و هم‌چنین ضربات ایستگاهی دارد. تمرینی که بازیکنان دفاعی را برای مقابله با هجوم حریف و بازیکنان هجومی برای طراحی حملات درست به آمادگی می‌رساند.

کارلوس کی روش

همانطور که در عکس پیداست، مخاطبان کی‌روش اغلب بازیکنان خط میانی تیم ملی هستند. درست همان مهره‌هایی که عصای دست سرمربی داخل زمین و در مسابقات سخت خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *