بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هلند 1-0 بلژیک ؛ صعود مقتدرانه تیم فان‌خال

صعود مقتدرانه تیم ملی هلند به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا با برتری برابر بلژیک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۱۵
تیم ملی هلند

تیم ملی هلند با کسب برتری 1-0 برابر تیم ملی بلژیک، به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی هلند با کسب برتری 1-0 برابر تیم ملی بلژیک، به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی هلند که در این دوره نمایش مقتدرانه ای از خود نشان داده، امشب نیز با یک گل در آمستردام از سد بلژیک گذشت و با 16 امتیاز، خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت های اروپا رساند.

تیم ملی هلند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی وینسنت یانسن در پشت محوطه بلژیک صاحب فرصت شده و می توانست دروازه را باز کند، اما ضربه محکم او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی بسیار آرام و بی حادثه دنبال شد و در شرایطی که هیچ یک از دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند، نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تیم ملی بلژیک نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بعد از گذشت دقایقی و روی ارسال دقیق کوین دی‌بروینه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه آمادو اونانا در شرایطی دشوار را رمکو پاسفیر با عکس العملی فوق العاده مهار کرد.

در دقیقه 73 تیم ملی هلند به گل اول دست یافت. ارسال کرنر از سمت چپ توسط گاکپو با ضربه سر دقیق و تمام کننده ویرژیل فن دایک از داخل محوطه همراه شد و هلند از حریف خود پیش افتاد.

دقایقی بعد هلند توسط کنت تیلور فرصت داشت به گل دوم نیز دست پیدا کند، اما ضربه محکم او در مقابل دروازه دقیق نبود و از بالای دروازه تیم ملی بلژیک به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی ضربه تماشایی تروسارد به دیرک دروازه هلند برخورد کرد و بلژیک بدشانس بود که به گل تساوی نرسید.

در ادامه هلند به خوبی از برتری خود دفاع کرده و موفق شد با همان برتری 0-1 برابر بلژیک، راهی نیمه نهایی شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *