بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برتری پرسپولیس با یک آمار عجیب مقابل گل گهر

پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر با ۱۰ غایب

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۶
پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی در غیاب ۱۰ بازیکن ملی‌پوش و مصدوم خود، برابر تیم گل‌گهر سیرجان با گل پدیده جوان خود به پیروزی دست پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی امروز (یکشنبه) در دومین بازی تدارکاتی طی روزهای تعطیل لیگ، شاگردان خود را به مصاف گل گهر سیرجان فرستاد. این دیدار دوستانه پشت درهای بسته و در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

سرخپوشان ایران در حالی به مصاف حریف خود رفتند که علاوه بر پنج ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان، هنانوف ملی‌پوش تاجیکستانی را نیز در اختیار نداشتند.

شیخ دیاباته، سعید صادقی، امید عالیشاه و سروش رفیعی هم نفراتی بودند که به دلیل آسیب‌دیدگی در این مسابقه حضور نداشتند. این شرایط باعث شد یحیی گل‌محمدی چند بازیکن تیم امید را برای این مسابقه فرا بخواند. با تمام این اوصاف، انگیزه و توانایی بالای بازیکنان باعث شد تا یک بازی مهیج برابر تیم خوب گل گهر رقم بخورد.

پس از شروع بازی، بازیکنان و کادر فنی دو تیم خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند. داوری دو تیم لیگ برتری را هم، محمد حسین ترابیان از داوران لیگ برتر بر عهده داشت.

نیمه یکم این مسابقه با رقابتی پایاپای همراه بود که با شوت عالی سیامک نعمتی می‌رفت تا با برتری پرسپولیس رقم بخورد ولی فروزان دروازه‌بان حریف، آن را مهار کرد.

گل گهر هم در این نیمه، متقابلا موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد که برای آنها ثمری نداشت.

و اما در نیمه دوم، بازی به اواسط خود نزدیک می‌شد که سرخپوشان روی پاس خوب لوکادیا در دقیقه ۷۵ به گل رسیدند. این گل را محمد عمری از پدیده‌های جوان تیم در این فصل رقابت‌ها به ثمر رساند.

پرسپولیس در اواخر بازی هم روی ضربه ایستگاهی دانیال اسماعیلی‌فر و ضربه سر گولسیانی به گل رسید ولی این گل از سوی تیم داوری آفساید و مردود اعلام شد، تا بازی در نهایت با همان نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *