بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله ناصر الخلیفی به رئال : چرا قهرمانی اروپا را جشن گرفتید؟

ناصر الخلیفی : نکته عجیب اینجاست که آنها قهرمانی در رقابت باشگاهی یوفا را جشن گرفتند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۲
ناصر الخلیفی

ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن گرفته تعجب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن گرفته تعجب کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، اختلاف بین مدیران رئال مادرید و پاری سن ژرمن بر سر داستان تمدید قرارداد کیلیان امباپه و البته راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا همچنان ادامه دارد.

رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس سه باشگاهی هستند که هنوز به صورت رسمی از پروژه سوپرلیگ کنار نکشیده‌اند و رای دادگاه عالی اروپا در این زمینه نیز هنوز اعلام نشده است.

ناصر الخلیفی که از ابتدا مخالف این پروژه بود و حاضر نشد همراه دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی جز شرکت کنندگان در این رقابت باشد، حالا جانشین فلورنتینو پرز شده است و ریاست اتحادیه باشگاه‌های اروپایی را برعهده دارد.

او در بیست و هشتمین اجلاس عمومی این اتحادیه به شدت از مدیران رئال مادرید انتقاد کرد و مدعی شد که آنها نباید قهرمانی در رقابتی را که متعلق به یوفا، سازمانی که با آن مشکل دارند، است جشن می‌گرفتند.

الخلیفی در این اجلاس گفت:

نکته عجیب اینجاست که آنها قهرمانی در رقابت باشگاهی یوفا را جشن گرفتند. این بهترین رقابت باشگاهی در جهانی است. بسیار عجیب است که شما علیه رقابت باشگاهی فوق العاده‌ای که از قبل وجود داشته باشید اما در آن شرکت کنید، جشن بگیرید و از قهرمانی لذت ببرید، اتفاقی که از نظر من بسیار عجیب است.

اشاره رییس باشگاه پاری سن ژرمن به قهرمانی رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپاست که با پیروزی 0-1 برابر لیورپول در پاریس به دست آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *