بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به شاگردان کی روش

حسین عبدی : گل‌ نخوردن اولین فاکتور تیم ملی باید باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۸
حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : اگر در جام‌جهانی گل دریافت کنیم کارمان سخت می‌شود و پس نکته مهم گل نخوردن است و باید روی این مساله به دقت کار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:

تیم ملی فوتبال اروگوئه یکی از خشن‌ترین تیم‌های آمریکای جنوبی است و همواره این را در زمین بازی نشان داده است اما شب گذشته و در دیدار با تیم ملی فوتبال ایران آنها از درگیری خودداری کرده و بیشتر به فکر محافظت از خود بودند.

وی ادامه داد:

مساله مهم این است که آنها اصلا فکر شکست در این بازی را نمی‌کردند و به نظر من بازی را کمی ساده گرفته بودند،‌ هر چند در این بازی اشتباهاتی داشتیم اما وقتی به گل رسیدیم اعتماد و خودباوری تیم ملی و بازیکنان افزایش یافت و همین مساله در ادامه بازی باعث شد تا در نهایت برنده این دیدار دوستانه باشیم.

ملی‌پوش پیشین فوتبال کشورمان یادآور شد:

در ابتدای بازی شاهد افت و خیزهایی بودیم و در چند صحنه بازیکنان ما اجازه خلق موقعیت به بازیکنان اروگوئه را دادند. نکته مهم این است که نباید فرصت شوت‌زنی و ارسال از جناحین را به همین سادگی به تیم حریف داد چرا که اگر در جام‌جهانی گل دریافت کنیم کارمان سخت می‌شود. پس نکته مهم گل نخوردن است و باید روی این مساله به دقت کار شود.

او در مورد تیم ملی فوتبال اروگوئه تاکید کرد:

بازی‌های تدارکاتی برای مشخص شدن نقاط ضعف و قوت است، اروگوئه در بازی شب گذشته تیم خوبی نشان داد و در چند موقعیت می‌توانست به گل برسد که در این امر ناکام ماند. تا قبل از گل ایران شرایط به گونه‌ای بود که اشتباهاتی داشتیم اما بعد از گل موفق شدیم خودمان را از زیر فشار تیمی حریف خارج کرده و به نوعی بازی را کنترل کنیم تا در نهایت به آنچه کادر فنی می‌خواست، برسیم.

عبدی تاکید کرد:

بازی‌های دوستانه برای ما خیلی مهم است، هم نقاط ضعف و قوت خودمان را می‌شناسیم و هم موجب افزایش روحیه و اعتماد به نفس تیم ملی و بازیکنان می‌شود. جام‌جهانی میدانی بزرگی است و بدون شک تیم‌هایی در این رویداد موفق می‌شوند که از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی باشند و امیدوارم تیم ملی ایران نیز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه در راستای آماده‌سازی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جمعه در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه ان‌وی آره‌نا شهر سنت پولتن اتریش به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل مهدی طارمی به سود ایران خاتمه یافت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *