بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گسترش روابط سپاهان و النجف عراق + عکس

ساکت :  کمپ اختصاصی صفائیه باشگاه سپاهان میزبان اردوی النجف است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
سپاهان و النجف

مدیرعامل باشگاه النجف عراق می‌گوید تفاهم نامه همکاری با سپاهان و برپایی کمپ در صفائیه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عراقی داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه النجف عراق می‌گوید تفاهم نامه همکاری با سپاهان و برپایی کمپ در صفائیه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عراقی داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، طی روزهای گذشته تیم فوتبال نجف عراق کمپی چند روزه در صفائیه به میزبانی سپاهانی‌ها برگزار کرده و در این مدت پس از برگزاری دیدار دوستانه مقابل امیدهای سپاهان، دو روز پیش نیز مصافی دوستانه با شاگردان مورایس برگزار کرد تا علاوه بر برگزاری تمرینات منظم باشگاه عراقی محکی جدی هم خورده باشد.

محمدرضا ساکت با حضور در راس کادر مدیریتی باشگاه سپاهان عقد قرارداد با باشگاه های خارجی و پیمان خواهرخواندگی با آنها را یکی از اهداف خود قرار داده و سفر النجف عراق به اصفهان نیز طرحی در همین راستا است.

ساکت در این زمینه می‌گوید:

 کمپ اختصاصی صفائیه باشگاه سپاهان میزبان اردوی النجف است و‌ برنامه بر این قرار بوده که این باشگاه در طول اردوی خود ۴ دیدار تدارکاتی انجام دهد؛ همچنین در ۱۵ روز آینده تیم زیر ۱۸ سال باشگاه سپاهان در نجف اردو خواهد داشت و با تیم زیر ۱۸ سال النجف دیدار خواهد داشت.

گفتنی است این ارتباطی دو جانبه است که مدیران عامل هر دو باشگاه با خرسندی از آن یاد کرده‌اند و امیدوارند همین رویه درآینده نیز ادامه داشته باشد. پیش‌تر خبری مبنی برپایی اردویی چهارجانبه با حضور سپاهان در عراق منتشر شده بود که به نظر می‌رسد با گسترش روابط دو باشگاه در فاصله برگزاری رقابت های جام جهانی و تعطیلات لیگ شاهد این سفر باشیم.

سپاهان و النجف

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *