بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کریم انصاری فرد اعاده حیثیت کرد + عکس

درخشش کریم انصاری فرد برابر اروگوئه با تاثیر مستقیم روی گل پیروزی بخش ایران

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸
درخشش کریم انصاری فرد برابر اروگوئه

کریم انصاری فرد ازجمله بازیکنان دعوت شده به تیم ملی محسوب می‌شد که انتقاداتی درباره او وجود داشت، چراکه سال خوبی در سوپر لیگ یونان سپری نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم انصاری فرد شماره ۱۰ تیم ملی ایران در حضور کوتاه مدت مقابل اروگوئه توانست موثر ظاهر شود.

به گزارش پارس فوتبال، کریم انصاری فرد ازجمله بازیکنان دعوت شده به تیم ملی محسوب می‌شد که انتقاداتی درباره او وجود داشت، چراکه سال خوبی در سوپر لیگ یونان سپری نکرد و آمار گلزنی پایینی در این تیم داشت تا موجب شود به لیگ قبرس برود و با اومونیا قرارداد امضاء کند.

اما با وجود تمام این مباحث و غیبت این بازیکن در آخرین اردوی تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت دوباره مهاجم شماره ۱۰ خود را دعوت کند و حتی در دیدار مقابل اروگوئه او را به زمین بفرست؛ حرکتی که جواب مثبت داد و منجر به ثمر رسیدن تک‌گل برتری ایران در این دیدار شد.

کریم انصاری‌فرد در شرایطی از دقیقه ۶۸ دیدار مقابل اروگوئه به زمین رفت و حدود ۲۵ دقیقه(با احتساب وقت‌های اضافه) در زمین بود که از نخستین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا تا آخرین بازی این رقابت‌ها و تمام دیدارهای تدارکاتی، چنین فرصتی برای قرار گرفتن در ترکیب ایران پیدا نکرد ولی با حضور کی‌روش دوباره شرایط بر وفق مراد او پیش رفت.

انصاری‌فرد که آخرین گل خود را در دیدار مرحله نخست مقدماتی جام جهانی مقابل کامبوج به ثمر رسانده و در آن دیدار یک نیمه استفاده شده بود، در دیدار مقدماتی برابر عراق هم توانست یک پاس گل بدهد، اما از آن زمان تاکنون خبری از درخشش این بازیکن و فرصت برای خودنمایی او نبود تا اینکه دیدار با اروگوئه فرا رسید.

درخشش کریم انصاری فرد برابر اروگوئه

شماره ۱۰ تیم ملی ایران در دقیقه ۷۸ دیدار با اروگوئه پس از اینکه در یک- دو با مهدی طارمی موقعیت‌سازی کرد، حرکت بدون توپ هوشمندانه‌ای از پشت محوطه جریمه تا جناح چپ زمین انجام داد تا پس از دریافت پاس سامان قدوس، آن را به مقابل دروازه اروگوئه بفرستد و به مهدی طارمی پاس گل بدهد.

کریم انصاری‌فرد که قبل از اضافه شدن به اردوی ایران در اتریش، نخستین گل خود با پیراهن اومونیا را در لیگ قبرس زده بود، حالا بازگشت درخشانی هم به ترکیب تیم ملی داشت و پاس گل برتری مقابل اروگوئه را داد تا همچنان امیدوار به حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ بماند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *