بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

راز مهم گل محمدی در عملکرد عالی خط دفاعی پرسپولیس

ثبات در خط دفاعی پرسپولیس راز عملکرد خوب این تیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۷
پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی با حداقل تغییر در خط دفاعی باعث شده تا پرسپولیس نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خط دفاعی پرسپولیس در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است.
پرسپولیس تا پایان هفته ششم لیگ جاری با دریافت ۲ گل و ثبت ۴ کلین‌شیت بهترین خط دفاع لیگ را به نام خود ثبت کرده است. موضوعی که نشان می دهد پرسپولیس در ساختار دفاعی و به ویژه خط دفاعی و دروازه عملکرد خوبی داشته است. مهم تر از نفراتی که در خط دفاعی و دروازه جذب شده اند، تدبیر یحیی گل محمدی در جا به جایی نفرات مهم ترین دلیل این عملکرد بوده است.
مهم ترین تدبیر یحیی گل محمدی دست نزدن به ترکیب خود در خط دفاعی و درون دروازه بوده است. نگاهی به ترکیب پرسپولیس فصل قبل در 6 هفته گذشته نشان می دهد که سرخ پوشان در رویارویی با تیم های فولاد، نساجی، آلومینیوم، گل‌گهر و مس رفسنجان یک گل دریافت کرد و فقط در هفته ششم مقابل صنعت نفت برای اولین بار کلین‌شیت کردند، اما این فصل دو گل 4 بار کلین شیت کردند و تنها دو بار مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان در هفته‌های پنجم و ششم دروازه شان باز شد. آن هم در شرایطی که فقط یک تغییر در نفرات خط دفاعی داشتند و یحیی ترجیح داد مرتضی پورعلی‌گنجی را به جای فرشاد فرجی از هفته چهارم وارد ترکیب کند. برخلاف فصل قبل که ترکیب خط دفاعی پرسپولیس تا هفته ششم، شش بار عوض شد
به هر روی یحیی گل محمدی با درس گرفتن از اشتباهات فصل قبل، با دست نبردن در ترکیب اصلی به ویژه در خط دفاعی ساختار منظم و هماهنگی را برای سرخ های تهرانی در پیش گرفته است. تدبیری که تا به این جای کار خوب جواب داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *