بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چهره ویژه دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور

رضا اسدی ستاره تراکتور‌مقابل تیم سابق خود پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۹
رضا اسدی

بی‌تردید رضا اسدی یکی از بازیکنانی است که برای آغاز رویارویی با پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از سوژه‌های جذاب دیدار پرسپولیس و تراکتور، رویارویی رضا اسدی با هافبک های پرسپولیس خواهد بود.
در چند بازی اخیر پرسپولیس و تراکتور همواره تقابل محمد عباس زاده با پرسپولیس در قامت مهاجم تراکتور یکی از سوژه های این دیدار بود اما در بازی پیش رو بازیکنی که بیشتر از بقیه نامش شنیده خواهد شد کسی نیست جز رضا اسدی. هافبک دفاعی ای که فصل قبل آمار خوبی در پرسپولیس داشت اما درنهایت که یحیی گل محمدی با تاخیر راضی به ماندن او شد، تصمیم گرفت به تیم دیگری برود.
مرور اتفاقات چند ماه قبل نشان می دهد که رضا اسدی در تمام روزهایی که یحیی گل محمدی روی تمدید قرارداد بازیکنان ملی پوشان و سپس نفراتی چون سیامک نعمتی تاکید داشت، رضا اسدی منتظر ماند تا از باشگاه خبری شود. اما خبری نشد تا مدیر برنامه های این بازیکن وارد مذاکره با باشگاه های دیگر شود. یحیی گل محمدی که وقت زیادی را برای جذب چند بازیکن برزیلی و احمد نورالهی و به ویژه محمد خدا بنده لو صرف کرده بود، درنهایت زمانی اعلام کرد اسدی را می خواهد که دیگر دیر شده بود و ایجنت این بازیکن رقمی را از باشگاه درخواست کرد که باشگاه با آن موافقت نکرد و درنهایت این بازیکن راهی تراکتور شد تا در 6 هفته ابتدایی در لیگ 22 بهترین بازیکن لیگ بیست و دوم باشد.
اسدی با زدن ۳ گل حساس برای تراکتور در فصل جاری، تاثیرگذارترین بازیکن تیم تبریزی بوده و بدون شک تقابل او با سرخپوشان و یحیی گل محمدی یکی از جذاب ترین سوژه های این بازی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *