بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکستی که برای تیم ملی ایران شیرین است + سند

تیم ملی آمریکا نمایشی ضعیف و شکست 2 بر 0 مقابل ژاپن ایرانی‌ها را امیدوار کرد !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۲
تیم ملی آمریکا نمایشی ضعیف و شکست 2 بر 0 مقابل ژاپن ایرانی‌ها را امیدوار کرد !

تیم ملی آمریکا با نمایشی ضعیف و شکست 2 بر 0 مقابل ژاپن در بازی دوستانه خود در عصر امروز هواداران ایرانی را نسبت به جام جهانی امیدوار کرد !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آمار دیدار ژاپن و تیم ملی آمریکا نشان می‌دهد حریف ایران در جام جهانی هیچ حرفی مقابل نماینده قدرتمند آسیا برای گفتن نداشته است.

عصر امروز طی یک دیدار تدارکاتی تیم های ژاپن و آمریکا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری دو بر صفر ژاپنی ها مقابل حریف ایران در جام جهانی قطر به پایان رسید.

نکته قابل توجه در این مسابقه عملکرد ضعیف آمریکا مقابل نماینده آسیا بود. آمریکایی ها ضمن اینکه دو گل از ژاپن دریافت کردند اما آمار بازی نشان می‌دهد که در طول مسابقه حرف خاصی برای گفتن نداشته‌اند.

آمار بازی ژاپن و‌آمریکابرتری مطلق نماینده آسیا را نشان می‌دهد. اگرچه در بحث مالکیت توپ ژاپنی‌ها 43 به 57 درصد عقب تر از آمریکا بودند، اما در همه مباحث برتری سامورایی ها مشهود است.

ژاپن در این مسابقه 13 شوت به سمت دروازه شد که 8 شوت در چارچوب بود. در مقابل آمریکایی ها فقط 3 شوت زدند که هیچ کدام از آنها راهی به چارچوب نیافت.

مت ترنر، دروازه‌بان آمریکا در بازی امروز شش عکس العمل (سیو) نشان داد در شرایطی که این آمار برای سوئیچی گوندا، همتای وی صفر بود. ضمن اینکه 8 کرنر در این بازی برای ژاپنی‌ها بود و آمریکا فقط دو کرنر زد.

این نمایش از سوی تیم ملی آمریکا، هواداران فوتبال ایران را به رقابت با این کشور در جام جهانی امیدوار می‌کند. البته که نمی‌شود این تیم را از روی مسابقه دوستانه با ژاپن ارزیابی کرد و قطعا شاگردان گرگ برهالتر حریف قدرتمندی برای تیم ملی ایران در قطرمحسوب می‌شوند.

تیم ملی آمریکا نمایشی ضعیف و شکست 2 بر 0 مقابل ژاپن ایرانی‌ها را امیدوار کرد !

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *