بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ حمایت کارشناس برجسته ورزشی از تصمیم عجیب کارلوس کی روش برای تیم ملی در آستانه جام جهانی + سند

اصغر مازیار : تصمیم کی روش مبنی بر اردوهای 3 روزه پس از هر هفته لیگ برتر کاملا درست است

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۳


اصغر مازیار کارشناس مجرب فوتبال از تصمیم عجیب کارلوس کی روش مبنی بر اردوهای کوتاه مدت پس از هر هفته لیگ برتر حمایت کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان لیگ پیش تر برنامه بازی های لیگ برتر را با اسکوچیچ نهایی کرده بود اما اکنون باید برنامه های لیگ برتر را با کارلوس کی روش هماهنگ کند چون در راس کادر فنی تیم ملی تغییر صورت گرفته است.

کارلوس کی روش به همین بهانه با سازمان لیگ نشست داشته است و خبرهای رسیده حاکی از آن است که در ماه منتهی به جام جهانی، کارلوس کی روش از سازمان لیگ خواسته است به او فرصت کافی برای تمرینات تیم ملی بدهد. در واقع تیم ملی پیش از شروع جام جهانی اردوی بلند مدت برگزار می کند. این در حالی است که اسکوچیچ در سال های اخیر تنها به بهانه روزهای فیفا برای تیم ملی اردو می گذاشت و مخالف تطعیلی بلند مدت لیگ برتر بود.

اصغر مازیار کارشناس برجسته فوتبال ایران با حضور در برنامه ورزشگاه شبکه تهران درباره نحوه آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 2 ماه مانده به آغاز رقابت های جام جهانی 2022 صحبت های جالبی را انجام داد . 

او از تصمیم عجیب کارلوس کی روش مبنی بر اردوهای کوتاه مدت پس از هر هفته لیگ برتر حمایت کرد و این کار را به سود فوتبال ایران دانست .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *