بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره سرخابی‌ ها برای کارلوس کی روش

سیدداود سیدعباسی : کارلوس کی‌ روش با هیچ کس تعارف ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۴
سیدداود سیدعباسی پیشکسوت سرخابی‌ ها درباره تیم ملی صحبت کرد

سیدداود سیدعباسی پیشکسوت سرخابی‌ ها گفت : همه از کارلوس کی روش شناخت داریم که به هیچ وجه با کسی تعارف ندارد و اگر خواسته‌هایش در بازی پیاده نشود به طور حتم آن بازیکن را کنار خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدداود سیدعباسی پیشکسوت سرخابی‌ ها درباره عملکرد سرخابی‌ ها در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

استقلال و پرسپولیس همیشه در تمام دوره‌های لیگ برتر برای قهرمانی بسته می‌شوند. ۵ سال پرسپولیس قهرمان شد و سال قبل هم استقلال به قهرمانی رسید. هر ساله هم چند تیم در تعقیب این دو تیم هستند و سرخابی‌ها را برای عدم قهرمانی تهدید می‌کنند. در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر ۴ تیم پتانسل قهرمانی در لیگ برتر دارند ولی نیم فصل دوم تعیین کننده است که هر تیمی ثبات کافی را برای قهرمانی داشته باشد به نتیجه خواهد رسید. امیدواریم همیشه استقلال و پرسپولیس در شرایط آرمانی و قدرتمند باشند تا فوتبال ایران هم پیشرفت داشته باشد.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس در این فصل لیگ برتر افزود:

پرسپولیس در دو هفته اول لیگ در گلزنی موفق نبود ولی از هفته سوم تا ششم، بازیکنان به هماهنگی تاکتیکی رسیدند و تمامی بازی‌های خود را با پیروزی به پایان رساندند تا در صدر جدول قرار بگیرند. مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس در هفته گذشته در بازی‌‌های آینده خللی در روند رو به رشد آنها ایجاد نخواهد کرد، چون بازیکنان خیلی خوبی را در این فصل جذب کرده است.

کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت استقلال عنوان کرد:

استقلال هم کمی دیرتر به هماهنگی دست یافت و توانست در هفته پنجم و ششم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد که در هفته ششم مقابل نساجی هم نتیجه بسیار خوبی گرفت و همچنین نمایش خوبی داشت. تنها ایراد استقلال عدم حضور یک هافبک بازی‌ساز است که توانایی زیادی برای بازی‌سازی و پاس دادن به مهاجمان است که راه‌های مختلف را برای گلزنی امتحان کنند. استقلال این فصل هم برای قهرمانی خواهد جنگید.

سیدعباسی درباره سرمربیگری مجدد کی‌روش در تیم ملی گفت:

ابتدا باید ببینیم از کی‌روش چه چیزی می‌خواهیم و اهداف آوردن کی روش به ایران چیست؟ گروه بسیار سختی داریم ولی باید از همین حالا به چشم فرصت به آن نگاه کنیم و نیمه پر لیوان را ببینیم. نسل خوبی داریم و بازیکنان سطح بالایی در تیم ملی حضور دارند که می‌توانند به هدفی که داریم و صعود از گروه است، برسیم. اگر نتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم، بازی‌های آبرومندانه ای مقابل تیم های انگلیس، آمریکا و ولز انجام بدهیم. اگر بخواهیم که تیم ملی هر طور شده از گروهش صعود کند به طور حتم فشار روی بازیکنان و کادر فنی زیاد می‌شود و بر پیکره تیم ملی ضربه می‌زند.

وی ادامه داد:

می‌دانیم که کی‌روش در سیستم دفاع خوب کار می‌کند، پرس شدید را در دستور کار قرار می‌دهد و نگاهش به ضدحمله است. با این تاکتیک در ۲ دوره جام جهانی تا حدودی با تیم ملی ایران موفق بوده است.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت شده‌اند، تاکید کرد:

کی‌روش ۳ سال است که از تیم ملی فوتبال ایران دور بوده و بازی‌های لیگ ما را ندیده ولی دستیاران او کار بسیار مهمی را پیش رو دارند که بازیکنان خوب را از دل لیگ بیرون بکشند و بازیکنان هم باید عملکرد خوب خود نشان دهند. در پست‌های مختلف بازیکنان باتجربه‌ای در خارج و داخل ایران داریم، ولی نظر نهایی ترکیب اصلی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی را سرمربی می‌دهد.

سیدعباسی در پاسخ به این سوال که آیا میانگن سنی تیم ملی بالاست، خاطرنشان کرد:

حضور بازیکنان سن و سال‌دار در تیم ملی می‌تواند برای حضور در جام جهانی یک قابلیت باشد. من به سن اعتقادی ندارم و سن و سال بازیکنان فقط یک عدد است و تجربه می‌تواند در یک بازی بزرگ، تاثیر زیادی روی نتیجه داشته باشد. چند سالی که کی‌روش در فوتبال ایران حضور داشت همه از او شناخت داریم که به هیچ وجه با کسی تعارف ندارد و اگر خواسته‌هایش در بازی پیاده نشود به طور حتم آن بازیکن را کنار خواهد گذاشت. در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی ایران و کی روش چیزی برای از دست دادن ندارد باید ریسک کند تا چیزی به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *