بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فدراسیون فوتبال برای فیفا خط و نشان کشید

فدراسیون فوتبال ایران خطاب به فیفا : منابع مالی ما را آزاد کنید تا پول ویلموتس را پرداخت کنیم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
عکس گرفتن نماینده شهرخودرو از کاغذ رای در انتخابات فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به نامه تهدیدآمیز فیفا از این نهاد خواست منابع مالی را آزاد کند تا این فدراسیون بتواند پول ویلموتس را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت دستمزد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی شرط گذاشت.

فدراسیون فوتبال از فیفا خواست دارایی‌های فدراسیون را آزاد کند تا ضمن بهره‌مندی از حق و حقوق طبیعی خود دستمزد معوقه ویلموتس را پرداخت کند.

دادگاه بین المللی ورزش فدراسیون فوتبال را به پرداخت ۳ میلیون یوروی دیگر در حق مارک ویلموتس محکوم کرده است. سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک طی چند ماه حضور در تهران ۲ میلیون دلار نقدا از فدراسیون فوتبال دریافت کرد که این تبادل مالی در ترکیه انجام شد.

فدراسیون فوتبال در حالی چنین درخواستی را از فیفا مطرح کرده است که فدراسیون فوتبال جهان اعلام کرده بود دیگر از محل مطالبات کشورها دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی را پرداخت نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال خطاب به فیفا اعلام کرده است در حساب ریالی خود به اندازه دستمزد معوقه مارک ویلموتس پول ندارد و تنها می تواند از محل مطالبات خود نزد فیفا دستمزد مربی بلژیکی را پرداخت کند.

فیفا به دلیل تحریم‌های خزانه داری آمریکا قادر به انتقال پول به حساب فدراسیون فوتبال نیست. البته به تازگی بخشی از درآمدهای ایران برای فدراسیون فوتبال قطر ارسال شد تا فدراسیون فوتبال ایران هزینه‌های بازی با اروگوئه و سنگال را پرداخت کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *