بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کرونا ابهام بزرگ بازیکنان پرسپولیس در بازی دوستانه با گل گهر

وضعیت نگران کننده کرونایی های پرسپولیس برای دیدار دوستانه با گل گهر

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹
تمرین ۸۰ دقیقه‌ای پرسپولیس در تهران با حضور چند بازیکن از تیم امید باشگاه

وضعیت نگران کننده کرونایی های پرسپولیس برای دیدار دوستانه با گل گهر حضور برخی از بازیکنان سرخپوش در این دیدار را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تعداد بازیکنان کرونایی پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

مشکوک بودن برخی بازیکنان باشگاه پرسپولیس به ویروس کرونا باعث شد یحیی گل محمدی مجوز حضور آن ها در بازی تدارکاتی دیروز مقابل فولاد را صادر نکند. یحیی گل محمدی که روی مسائل بهداشتی بازیکنان و کادرش به شدت حساس است با وجود اینکه تست برخی بازیکنان منفی بود اما چون علائم سرماخوردگی داشتند، اجازه بازی به آن ها نداد و از آن ها خواست بیشتر استراحت کنند.

برهمین اساس اجازه بازی به نفراتی چون مهدی عبدی، احمد گوهری و سیامک نعمتی داده نشد. قرار است از آن ها تست مجدد گرفته شده و پس از تست دوم گل محمدی با خیال راحت در مورد حضور آن ها در بازی با گل گهر تصمیم گیری کند.

شنیده می شود تست نعمتی و عبدی احتمالا منفی خواهد بود. به هر روی این روزها غیبت بازیکنان پرسپولیس به دلیل ملی پوش بودن، آسیب دیگی و کرونا یا علائم کرونا به یکی از چالش های یحیی گل محمدی تبدیل شده است و باید دید در بازی تدارکاتی بعدی که قرار است مقابل گل گهر انجام شود، چند بازیکن می توانند مهیای حضور در میدان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *