بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ابهام در نیمکت تیم ملی بعد از جام جهانی 2022 قطر

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا : بعد از جام جهانی در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیریم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۴
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا : بعد از جام جهانی در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیریم

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد سرنوشت لوئیس انریکه پس از بازی های قطر مدعی شد که بعد از جام جهانی در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وضعیت نیمکت تیم ملی اسپانیا و آینده لوئیس انریکه بعد از جام جهانی مشخص می‌شود.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمدید قرارداد با لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی این کشور را به پس از جام جهانی موکول کرد.

انریکه از سال ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده دارد. او مقطعی چند ماهه به دلیل درگذشت دخترش هدایت لاروخا را رها کرد ولی سپس به پست خود بازگشت. اسپانیا با انریکه به فینال لیگ ملت‌های سال گذشته رسید ولی مغلوب فرانسه شد. در یورو ۲۰۲۰ نیز لاروخا تا نیمه نهایی صعود کرد ولی در ضیافت پنالتی‌ها مغلوب ایتالیا شد.

اسپانیا بدون مشکل توانست سهمیه جام جهانی را کسب کند و قرارداد انریکه نیز تا پایان سال میلادی ۲۰۲۲ که مصادف با پایان جام جهانی خواهد بود، اعتبار دارد. انریکه اخیرا گفت که علی‌رغم دریافت پیشنهاد تمدید، فعلا قراردادش را تمدید نمی‌کند تا در صورت ناکامی در جام جهانی، دست فدراسیون برای برکناری او باز باشد.

در آستانه بازی اسپانیا با سوئیس (۲ مهر) در لیگ ملتهای اروپا، لوئیس رویبالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در مورد تمدید قرارداد انریکه گفت:

چند ماه قبل با فرانسیسکو مولینا (مدیر فنی تیم ملی اسپانیا) در مورد تمدید قرارداد انریکه جلسه‌ای داشتم و سپس قرار شد که تا پایان جام جهانی صبر کنیم. هنوز چیزی تغییر نکرده و شرایط مثل قبل است. ما از عملکرد انریکه بسیار راضی هستیم و او باعث شده تا مردم اسپانیا با علاقه و اشتیاق زیادی بازی‌های تیم ملی را تعقیب کنند. با انریکه به اهداف‌مان نزدیک‌تر شده‌ایم و ببینیم پس از جام جهانی چه خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *