بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوکیتا تمام شدنی نیست ؛ مودریچ هم تصمیم رونالدو را گرفت

تصمیم قطعی لوکا مودریچ به ادامه بازی های ملی تا یورو 2024 برای کرواسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۲
لوکا مودریچ

پزشک سابق تیم ملی کرواسی امروز فاش کرد که لوکا مودریچ قصد دارد تا یورو 2024 به فوتبال ادامه دهد و سپس در مورد بازنشستگی تصمیم خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پزشک سابق تیم ملی کرواسی امروز فاش کرد که لوکا مودریچ قصد دارد تا یورو 2024 به فوتبال ادامه دهد و سپس در مورد بازنشستگی تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، لوکا مودریچ 37 ساله اخیرا قراردادش با رئال را یک فصل دیگر تمدید کرد. او ولی در میدان نشانی از یک بازیکن مسن ندارد و همچنان بازیکنی ارزشمند و سرنوشت ساز است. مودریچ دو ماه قبل و پس از تمدید با رئال گفت افتخار می کند در 5 قهرمانی از 14 قهرمانی چمپیونزلیگ رئال نقش داشته است.

مودریچ در فصل جاری نیز بازیکن ثابت رئال و رهبر خط میانی این تیم است و همچنان در ایده های کارلو آنچلوتی بازیکنی تعیین‌کننده است. دو ماه دیگر جام جهانی شروع خواهد شد و شایعاتی مبنی بر خداحافظی او از بازی های ملی پس از این رقابت ها شنیده می شود اما امروز زوران باهتیژارویچ، پزشک سابق تیم ملی کرواسی، فاش کرد که مودریچ قصد دارد تا یورو 2024 آلمان برای تیم ملی کشورش بازی کند و فعلا قصد خداحافظی ندارد.

او عنوان کرد که مودریچ از لحاظ بدنی در بهترین فرم قرار دارد و پس از یورو 2024 در مورد بازنشستگی از فوتبال تصمیم‌گیری خواهد کرد. مودریچ بارها گفته است که می خواهد در رئال از فوتبال خداحافظی کند و باشگاه مادریدی نیز هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد او تا سال 2024 ندارد. این بهترین خبر برای مردم کرواسی و هواداران رئال است که حداقل تا دو سال دیگر از تماشای بازی‌های او لذت خواهند برد. مودریچ احتمالا پس از یورو 2024 و در 39 سالگی بازنشسته خواهد شد اما هنوز نمی توان احتمال ادامه فوتبالش تا 40 سالگی را رد کرد. باید دید تصمیم نهایی او چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *