بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره پرسپولیس برای ستاره محبوب گل محمدی

ضیا عربشاهی : سروش رفیعی در لیست تیم ملی فوتبال ایران حضور ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۸
ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس گفت : دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی دو تا گزینه خوب این فصل تیم فوتبال پرسپولیس بودند که در لیست اسامی تیم ملی حضور نداشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره لیست نفرات حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:

قبل از برپایی اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش لیست بازیکنان شاغل در لیگ برتر منتشر شد که اصلاً معلوم نبود چه کسی بازیکنان دعوت شده را انتخاب کرده است. ولی با این حال کم و بیش می‌توان حدس زد که یک‌سری از این بازیکنان دعوت شده توسط ایجنت‌ها، همان کسانی که مافیای فوتبال ایران هستند این لیست را دادند. جالب است که در این لیست بهترین‌های تیم فوتبال پرسپولیس در آن جای ندارند. انتخاب نشدن برخی از نفرات تاثیرگذار در مسابقات لیگ برتر به تیم ملی نشان می‌دهد دست یک‌سری از افراد مافیای فوتبال ایران در کار است.

وی افزود:

دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی دو تا گزینه خوب این فصل تیم فوتبال پرسپولیس بودند که در لیست اسامی تیم ملی حضور نداشتند. سعید صادقی هم بهترین پاسور لیگ بیست و یکم بود و امسال هم بهترین عملکردش را در تیم پرسپولیس ارئه کرد ولی در لیست اردوی اتریش حضور نداشت است چون نام او در پست مهاجم دادند تا خط بخورد.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد:

یک سری از بازیکنانی که در حد و اندازه‌های لیگ برتری هم نبودند توسط ایجنت‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند. این افراد فقط دنبال بالا رفتن حق دلالی خودشان هستند و اصلاً دل‌شان برای بازیکن، باشگاه و تیم ملی نمی‌سوزد. در قراردادهای که بین باشگاه و بازیکن منعقد می‌شود ایجنت‌ها آپشن‌های را می‌گنجاند تا درصد حق و حقوق‌شان را بالاتر ببرند. هم اکنون نیز اکثر بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران آپشن‌دار هستند و اگر به تیم ملی دعوت شوند، درصد مدیربرنامه‌هاشان هم بالاتر می‌رود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد:

متاسفم که چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد. من از مهدی تاج و مهدی محمدنبی خواهش می‌کنم دست دلال‌ها و مافیا را از فوتبال ایران کوتاه کنند. نفراتی که خوب هستند و به درد تیم ملی می‌خوردند باید به حق‌شان برسند و در تیم ملی حضور داشته باشند. چون اگر بهترین‌ها و شایسته‌ها به تیم ملی دعوت شوند به رشد فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

عربشاهی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش خاطر نشان کرد:

تیم ایران دو دیدار تدارکاتی با سنگال و اروگوئه خواهد داشت و با اینکه این دو بازی برای شناخت نقاط ضعف و قوت بازیکنان تیم ملی دیر انجام می‌شود، ولی امیدوارم برای آمادگی نفراتی که به جام جهانی اعزام خواهند شد مثمرثمر باشد. کی‌روش باید بعد از این دو دیدار تدارکاتی یک ترکیب ایده‌آل را برای مسابقات دشوار در گروه B جام جهانی پیدا کند تا حرفی برای گفتن در مقابل انگلیس، آمریکا و ولز داشته باشد. تیم ملی فوتبال ایران لژیونر‌های زیادی دارد ولی فوتبالیست‌هایی که در لیگ برتر فعالیت می‌کنند با لژیونرها هیچ فرقی ندارند و باید کی‌روش از آنها در دیدارهای سنگال و اروگوئه استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *