بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکیرا سکوتش را در مورد جدایی از پیکه شکست

شکیرا : نه فقط برای من بلکه برای فرزندانم هم به شدت مشکل بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳
جرارد پیکه و شکیرا

جدایی جرارد پیکه و خواننده کلمبیایی یکی از داغ ترین سوژه رسانه های مختلف در تابستان بود. شکیرا در بیانیه ای خبر جدایی را اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدایی شکیرا و جرارد پیکه وارد فصل های جدیدی از خود شده است.

به گزارش پارس فوتبال، جدایی مدافع بارسلونا و خواننده کلمبیایی یکی از داغ ترین سوژه رسانه های مختلف در تابستان بود. شکیرا در بیانیه ای خبر جدایی را اعلام کرد. البته در حال حاضر هر دوی آنها در جنگ حقوقی هستند. حضانت فرزندانشان میلان و ساشا و تملک اموال مشترک برخی از بحث های حقوقی هستند که در حال حاضر میان وکلای این دو وجود دارند.

شکیرا بالاخره پس از چندین ماه سکوت خود را در مورد جدایی از جرارد پیکه شکست و گفت:

خیلی سخت است که در این باره صحبت کنم چرا که اولین باری است که در یک مصاحبه در این باره حرف می زنم. سکوتم را حفظ کرده بودم و سعی می کردم که همه چیز را به درستی بررسی کنم. نه فقط برای من بلکه برای فرزندانم هم به شدت مشکل بود. یک عکاس پاپاراتزی 24 ساعته مقابل خانه من است و به جز خانه ام در جای دیگری نمی توانم مخفی شوم. سعی کردم که این مسائل را از مقابل دیدگان فرزندانم پنهان کنم. سعی می کنم از آنها محافظت کنم چرا که این مربوط به زندگی شخصی خودم است. البته بچه هایم در مدرسه چیزهایی از دوستان خود می شوند و این یک سیرک کامل است.در جبهه های مختلفی در حال جنگیدن هستم.

شکیرا می گوید که تولد فرزند مشترکشان ساشا باعث شده تا به خاطر او به بارسلونا نقل مکان کند. وی اظهار داشت:

به عنوان یک هنرمند مجبور بودم که بی وقفه در سفر باشم و به تورهای مختلف بروم. می دانستم که با تولد فرزندم باید بیشتر در بارسلونا باشم و در کنار پسرم و جرارد باشم. عشق باعث شد تا دوران کاری من در موسیقی در اولویت دوم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *