بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری سنگین ستاره تیم ملی انگلیس برای رقبا : قهرمان جهان می شویم

جک گریلیش : عمیقا باور دارم که انگلیس می‌تواند قهرمان جام جهانی شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
جک گریلیش

جک گریلیش ستاره انگلیسی منچسترسیتی، معتقد است تیم ملی کشورش توانایی قهرمانی در جام جهانی 2022 را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جک گریلیش ستاره انگلیسی منچسترسیتی، معتقد است تیم ملی کشورش توانایی قهرمانی در جام جهانی 2022 را دارد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر با ایران، آمریکا و ولز هم‌گروه است و در اولین دیدار باید به مصاف تیم ملی کشورمان برود.

گریلیش که از ابتدای فصل روزهای سختی را در ترکیب سیتی سپری کرده، از سوی گرت ساوت‌گیت به آخرین اردوی تدارکاتی در فاصله دو ماه تا شروع جام جهانی دعوت شده تا مشخص شود که از اعتماد این مربی برخوردار است.

آنها امیدوار هستند که بتوانند مانند یورو 2020 تا بازی پایانی به مسیرشان ادامه دهند اما این بار برخلاف شکست برابر ایتالیا در ویمبلی، بتوانند جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند و به حسرت این تیم پس از جام جهانی 1966 ادامه دهند.

جک گریلیش در این باره به خبرنگاران گفت:

بله، من عمیقا باور دارم که انگلیس می‌تواند قهرمان جام جهانی شود. من نمی‌خواهم فشار زیادی روی تیم بگذارم اما به این موضوع باور دارم. ما بازیکنانی در کلاس جهانی در سراسر زمین از باشگاه‌های بزرگ داریم. ما کاپیتان و مهاجم بزرگی داریم. بنابراین، فکر می‌کنم شانس بسیار خوبی داریم. فکر می‌کنم این موضوع که این تورنمنت در طول فصل است نیز به ما کمک کند.

او با اشاره به انتقادها از ساوت‌گیت اضافه کرد:

من فکر می‌کنم انتقادها کمی بی‌رحمانه است، خصوصا پس از فینال یورو و همچنین بازی برابر مجارستان. آخرین باری که ما برابر یک تیم در 90 دقیقه باخته بودیم در نوامبر 2020 برابر بلژیک بود. بنابراین نباید این قدر بی‌رحم بود، خصوصا در جریان جام جهانی و یورو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *