بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کی روش از اسکوچیچ جلو زد ؛ زمان اردوی دبی اعلام شد

آغاز اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی از روز 14 آبان با حضور ملی پوشان داخلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۵۷
تیم ملی

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.

به گزارش پارس فوتبال، نخستین بازی تیم ایران در جام جهانی 2022 قطر روز سی‌اُم آبان‌ماه مقابل انگلیس انجام خواهد شد که دراگان اسکوچیچ در زمان هدایت تیم ملی قصد داشت ۱۰ روز قبل از این مسابقه، اردوی خود را آغاز کند ولی حالا با حضور کارلوس کی‌روش در ایران، این برنامه دچار تغییر شده است.

اسکوچیچ قصد داشت از روز بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۱ اردوی قبل از جام جهانی را آغاز کند، اما کارلوس کی‌روش یک هفته زودتر این کار را انجام می‌دهد و بنابر این، سازمان لیگ هم زمان کمتری برای برگزاری مسابقات خواهد داشت.

بنابر اعلام مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ازجمله دیدار استقلال و پرسپولیس، در روز سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود و بلافاصله پس از انجام این بازی‌ها، اردوی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی شروع خواهد شد.

بر همین اساس، بازیکنان داخلی دعوت شده به تیم ملی ایران روز چهاردهم آبان‌ماه در محل اردو حضور پیدا می‌کنند و زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیاران او به تمرین می‌پردازند.

روند اضافه شدن بازیکنان لژیونر تیم ملی نیز ۵-۴ روز پس از بازیکنان ملی‌پوش داخلی انجام خواهد شد و تا یک هفته قبل از نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ، تمرینات با حضور تمام بازیکنان مدنظر کارلوس کی‌روش پیگیری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *