بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره استقلال خط خوردن از تیم ملی را به گردن ساپینتو انداخت !

مهدی مهدی پور هافبک استقلال : بدنسازی سنگین پیش فصل ساپینتو مانع آمادگی من در اردوی تیم ملی بود

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۶:۰۰
استقلال

مهدی مهدی پور هافبک استقلال پس از خط خوردن از لیست کارلوس کی روش مدعی شد که بدنسازی سنگین پیش فصل ساپینتو مانع آمادگی من در اردوی تیم ملی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک تیم استقلال پس از خط خوردن از تیم ملی اعتراف کرد به دلیل بدنسازی پیش از شروع فصل دچار مشکل شده است.

مهدی مهدی پور ، هافبک تیم استقلال برخلاف سال گذشته خیلی دوران خوبی را سپری نمی‌کند. این بازیکن فصل گذشته آنقدر در ترکیب استقلال تهران درخشید که توسط دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دعوت شد و حتی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی به میدان رفت.

مهدی‌پور فصل گذشته در امر پاس گل و گلزنی موفق بود و یکی از خوب‌های استقلال بود اما در این فصل از آمادگی فصل گذشته به دور است و اخیرا هم توسط کارلوس کی‌روش از تیم ملی خط خورد. هافبک استقلال پس از خط خوردن از تیم ملی اعتراف کرده است به دلیل بدنسازی سنگین کادرفنی ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال نتوانسته به فرم قبلی بازگردد و همه اینها دست به دست هم داده تا نتواند در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد و از تیم ملی هم خط بخورد.

مهدی‌پور با بازگشت به تمرینات آبی ها ابراز امیدواری کرده است که با درخشش در ترکیب آبی‌پوشان بار دیگر به آمادگی فصل گذشته برسد و بتواند نظر کی‌روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند. او به همراه محمد محبی و مهدی قایدی از تیم ملی خط خورد و نتوانستند در اردوی اتریش حضور داشته باشند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *