بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ کاناوارو به فوتبال ایتالیا بازگشت + سند

فابیو کاناوارو سرمربی جدید بنونتوی ایتالیا در لیگ دسته دو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۵
فابیو کاناوارو سرمربی جدید بنونتوی ایتالیا در لیگ دسته دو

فابیو کاناوارو به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم بنونتو در سری B فوتبال ایتالیا منصوب شد. او پس از سال ها به کشورش بازگشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فابیو کاناوارو به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم بنونتو ایتالیا در سری B فوتبال ایتالیا منصوب شد.

به گزارش پارس فوتبال، فابیو کاناوارو، قهرمان جام جهانی 2006 و مرد سال فوتبال جهان در همین سال، در سال های گذشته و در قاره آسیا مربیگری کرده و در سوپر لیگ چین روی نیمکت تیم هایی چون گوانگژو اورگرانده و تیانجین حضور داشته است. کاناوارو در طول مدت حضورش در چین، یک عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی چین را به دست آورد و حالا اسطوره فوتبال ایتالیا و یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال، دوران مربیگری در سرزمین مادری‌اش را آغاز کرده است.

باشگاه دسته دومی بنونتو امروز رسما اعلام کرد با فابیو کاناوارو برای جانشینی فابیو کازرتا به توافق رسیده و او به عنوان سرمربی جدید این تیم حاضر در سری B انتخاب شده است. بنونتو در حال حاضر با کسب تنها هفت امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار داشته و امیدوار است با استخدام فابیو کاناوارو، در ادامه فصل جواز بازگشت به سطح اول فوتبال ایتالیا را کسب کند.

این سرمربی قراردادی دو ساله با تیم بنونتو امضا کرده است. کاناوارو در طول دوران حضورش در گوانگژو اورگراند، میانگین 2.06 امتیاز در هر مسابقه را در 126 بازی خود کسب کرده بود. در یک سال اخیر شایعاتی در مورد احتمال حضور او روی نیمکت تیم های ملی ایتالیا و لهستان منتشر شده بود، اما در نهایت کاناوارو تصمیم گرفت توانایی های خود را در باشگاه بنونتو به چالش بکشد.

فابیو کاناوارو سرمربی جدید بنونتوی ایتالیا در لیگ دسته دو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *