بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناگلزمان ناپدید شد ؛ بوی جدایی می آید؟

غیبت یولیان ناگلزمان برای دومین روز متوالی در تمرینات بایرن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۶
یولیان ناگلزمان

فصل برای بایرن مونیخ چندان خوب شروع نشده و یولیان ناگلزمان مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ، امروز نیز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد.

به گزارش پارس فوتبال، فصل برای بایرن مونیخ چندان خوب شروع نشده و یولیان ناگلزمان مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است. علی‌رغم کسب دو پیروزی برابر اینتر و بارسلونا در لیگ قهرمانان، در بوندسلیگا شرایط چندان مساعد نیست و بایرن مونیخ در چهار دیدار اخیرش حتی موفق به کسب یک پیروزی نیز نشده است. شایعاتی در مورد حضور توماس توخل، سرمربی آلمانی و سابق چلسی، به جای یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ مطرح شده و ادامه این نتایج در طول فصل ممکن است موقعیت این سرمربی جوان و 35 ساله را به خطر اندازد. اما در روزهای اخیر و بابت برگزاری مسابقات ملی، شایعات از تب و تاب افتاده و بهترین فرصت برای بازسازی تیم فرا رسیده است.

یولیان ناگلزمان امروز و برای دومین روز متوالی در تمرینات بایرن مونیخ حضور نداشته و غیبت کرد. این سرمربی جوان در حال حاضر در حال آنالیز ویدئوهای بازی های تیمش در این فصل بوده و به این فکر می کند که چگونه می تواند بایرن مونیخ را از بحران خارج کند.

همچنین ناگلزمان اخیرا درخواست نصب یک صفحه نمایش غول پیکر در کمپ تمرینی برای آنالیز بازی های تیمش، همزمان با برگزاری تمرینات برای بازیکنان داده بود که نشریه بیلد مدعی شد این پروژه در حال پیشرفت و رو به اتمام است. امروز کارگران در محل تمرین بایرن مونیخ حضور یافته و نیمه اول صفحه نمایش را روی دیوار نصب کردند؛ با این تکنولوژی، یولیان ناگلزمان در ادامه فصل صحنه های آنالیز مورد نظر خود خود را مستقیما به بازیکنان در زمین نشان خواهد داد و اینگونه امکان اصلاح اشتباهات به صورت فوری فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *