بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گفت‌وگوی مرموز ژاوی و آنچلوتی ؛ مربی بارسلونا کری خواند؟

برخورد گرم ژاوی و کارلو آنچلوتی در جلسه مربیان لالیگا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۳
ژاوی و کارلو آنچلوتی

در جلسه روز گذشته مربیان تیم های لالیگا، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی جالب توجه بود و خیلی ها معتقدند مربی بارسا کری خوانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جلسه روز گذشته مربیان تیم های لالیگا، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی جالب توجه بود. همچنین به نظر می رسید که ژاوی در گفت و گو با کارلتو، از قهرمانی بارسا در فصل جاری مطمئن است.

به گزارش پارس فوتبال، روز گذشته جلسه ای بین مربیان تیم های حاضر در لالیگا برگزار شد. اکثر مربیان در این جلسه حضور داشتند و از مهمترین غایبان می توان به دیه‌گو سیمئونه و جولن لوپتگی اشاره کرد.

نکته جالب، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی، مربیان رئال مادرید و بارسلونا بود. ژاوی به محض دیدن کارلتو به سمت او رفت و این دو یکدیگر را در آغوش گرفتند. در ویدیوی منتشر شده از این اتفاق مشخص است که ژاوی به آنچلوتی می گوید:

باور دارم که امسال به آن نزدیک هستیم. همین یک جمله کافی بود تا گمانه زنی رسانه های اسپانیایی شروع شود. ژاوی از چه چیز صحبت می کرد و وعده چه چیز را داد؟ قهرمانی لالیگا یا قهرمانی چمپیونزلیگ؟

پس از 6 هفته از لالیگا رئال مادرید با 6 پیروزی و 18 امتیاز صدرنشین است. رئال هر 9 بازی رسمی فصل خود را نیز برده و تنها تیمی در اروپاست که همه بازی هایش را تاکنون پیروز شده است. بارسا اما به دلیل توقف خانگی در هفته اول برابر رایووایه کانو، با 16 امتیاز پشت سر رئال در لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان با یک پیروزی و یک شکست، پس از بایرن در رده دوم قرار دارد. بدون شک رقابت قهرمانی لالیگا در فصل جاری بین رئال و بارسا خواهد بود. رئال مدافع عنوان قهرمانی است و بارسا از سال 2019 دیگر نتوانسته فاتح این رقابت ها شود. رئال همچنین درفصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ نیز شد. بارسا از سال 2015 نتوانسته در لیگ قهرمانان موفقیتی کسب کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *