بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای بمب آبی ها + جزئیات

رضا عنایتی : سجاد شهباززاده به زودی گلزنی می کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۴
رضا عنایتی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال گفت : به سجاد شهباززاده توصیه می کنم که به زودی گلزنی خواهد کرد او قطعا در استقلال در این فصل خیلی کمک خواهد کرد و خواهشم این است که وارد استرس نشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه این روزها مشغول به چه کاری است اظهار داشت:

به کار شخصی ام می پردازم مطالعه می کنم و در حال سپری کردن اوقات و پیگیر بازی های لیگ برتر هستم.

وی ادامه داد:

همه بازی ها را تماشا می کنم و فکر می کنم تیم ها به آن هارمونی مناسب نرسیدند و این یه چیز طبیعی است و هفته به هفته تیم ها بهتر شده و بازی ها جذاب تر خواهد شد.

آقای گل پیشین استقلال در خصوص شرایط این تیم در فصل جاری رقابت های برتر تصریح کرد:

استقلال در این هفته ها نشان داده که رو به پیشرفت است البته جدا از این که هنوز بازی های سخت استقلال در نیم فصل اول برگزار نشده است آن چیزی که مشخص است استقلال این فصل باز هم مدعی قهرمانی بوده و ساپینتو در حال آماده سازی تیم برای ادامه رقابت های فوتبال است.

عنایتی درباره این که خیلی از کارشناسان معتقدند این تیم پیش از اندازه مهاجم جذب کرده است خاطرنشان کرد:

نقطه ضعفی که استقلال در این چند بازی داشته است این است که بازیکنی نداشته که بتواند پاس های کلیدی به مهاجم ها بدهد و مطمئنا که ساپینتو فکری به حال این موضوع خواهد کرد.در تورنمنتی که سه جام پیش روی استقلال است داشتن این همه مهاجم اتفاق طبیعی بوده و مهم این است که چه طوری بتوانیم از این بازیکنان در زمین بهره لازم را ببریم .

پیشکسوت استقلال در خصوص این که شهباززاده بعد ازگذشت شش هفته هنوز موفق به گلزنی نشده است بیان داشت:

این چالش ها برای همه مهاجم ها طبیعی است من با او همبازی بودم فوق العاده بازیکن با کیفیتی است و در بازی آخر هم مقابل نساجی باید کمی فشار و استرس را از خودش دور کند من در چهره او این مسایل را دیدم که خیلی دوست داشت گلزنی کند به او توصیه می کنم که به زودی گلزنی خواهد کرد او قطعا در استقلال در این فصل خیلی کمک خواهد کرد و خواهشم این است که وارد استرس نشود این باعث می شود که کار فوتبالیست خراب شود.

عنایتی در خصوص شایعه پیشنهاد صنعت نفت به وی برای مربی گری خاطرنشان کرد:

پیشنهاد نفت آبادان به من داده شد از آنها تشکر کردم می توانم بگویم که صنعت نفت شناسنامه فوتبال ایران است از آنها معذرت خواهی کردم که نمی توانم با آنها همکاری کنم یک سری تفکرات خاصی برای خودم دارم که طبق برنامه پیش می روم .

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص رفتن اسکوچیچ و آمدن کی روش نیز اذعان داشت:

تشکر ویژه از اسکوچیچ می کنم در شرایط فوق العاده سختی تیم ایران را تحویل گرفت و به جام جهانی برد اما خود اسکوچیچ  هم می داند دنیای حرفه ای فوتبال یعنی همین یک روز می آییم و یک روز هم می رویم ما قدردان زحمات ایشان هستیم با آمدن کی روش انسجام بهتری به خود گرفت با شخصیتی که از کی روش داریم نظم و انضباط به تیم ملی باز می گردد همه باید حمایت کنیم.

رضا عنایتی درباره اینکه خیلی ها معتقدند با آمدن کی روش تیم ملی باید به دور دوم جام جهانی صعود کند نیز گفت :

این حرف منطقی نیست با تیم هایی بازی داریم که همگی تیم های خوبی هستند ما باید قبول کنیم که یکی از ضعیف ترین تدارکات لازم را برای حضور در جام جهانی بین همه تیم های ملی انجام دادیم و انتظار ما نباید خیلی بالا باشد و فقط باید انتظار انجام بازی های آبرومندانه و زیبایی داشته باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *