بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری ؛ درخواست‌های بی‌رحمانه لیونل مسی از بارسلونا + عکس

درخواست های عجیب و غیرممکن لیونل مسی از بارسلونا برای تمدید قرارداد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۵
لیونل مسی در بارسا

مدارک منتشر شده نشان می‌دهد لیونل مسی ستاره آرژانتینی، شرایط خاصی را برای تمدید قرارداد با بارسا در نظر گرفته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدارک منتشر شده نشان می‌دهد لیونل مسی ستاره آرژانتینی، شرایط خاصی را برای تمدید قرارداد با بارسا در نظر گرفته بود.

به گزارش پارس فوتبال، تصمیم لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا در تابستان 2020 به یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات در آن پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد.

حواشی پیرامون این تصمیم به حدی زیاد بود که تمامی اتفاقات دیگر تابستان شلوغ پس از شیوع کرونا را تحت الشعاع قرار داد و تا مد‌ت‌ها نیز ادامه داشت.

این ستاره سابق بارسا در آن زمان مذاکراتی را برای امضای قرارداد جدید با مدیران وقت بارسا انجام داده بود اما در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید، او هم قراردادش را تمدید نکرد و زمانی که مشتاق ادامه حضور در این تیم در دوره مدیریتی خوان لاپورتا بود دیگر به دلیل شرایط مالی نتوانست قرارداد جدیدی را امضا کند و در نهایت در حالی که با اشک‌هایش همه را متاثر کرده بود به پی اس جی پیوست.

حالا روزنامه اسپانیایی ال موندو مدارکی را با بررسی ایمیل‌ها و اسنادی که در آن زمان بین خورخه مسی، پدر او، به همراه وکلایش و همچنین مدیران بارسا رد و بدل شد منتشر کرده که نشانگر درخواست‌های عجیبی مسی برای تمدید قرارداد با بارسا است.

بر این اساس، این بازیکن آرژانتینی دو درخواست مهم داشته است که یکی از داشتن جایگاه خصوصی در نوکمپ برای خانواده خودش و لوئیز سوارز و دیگری داشتن هواپیمای خصوصی برای سفر با خانواده‌اش و خانواده این بازیکن اروگوئه‌ای در ایام کریسمس بوده است.

اما این پایان ماجرا نیست و بندهای جالب دیگری هم برای تمدید قرارداد از سوی این بازیکن مطرح شده بود. درخواست تمدید به مدت سه فصل تا سال 2023، حذف بند فسخ و استفاده از بند فسخ نمادین 10000 یورویی، پاداش 10 میلیون یورویی برای تمدید قرارداد، بازپرداخت دستمزدی که به دلیل شرایط شیوع جهانی ویروس کرونا کم شد اما با دستمزد سه درصد.

لیونل مسی در بارسا

بخشی از اسناد گزارش ال موندو

این در حالی بود که او در همان زمان نیز با وجود تمامی مشکلاتی که این باشگاه داشت مبلغی نزدیک به 75 میلیون یورو دریافت می‌کرد.

جوزپ ماریا بارتومئو، رییس وقت باشگاه بارسا، با این درخواست‌ها موافقت کرد اما حاضر به پذیرش حذف بند فسخ 7000 میلیون یورویی او و پرداخت 10 میلیون یورو برای تمدید قراردادش نشد.

پدر این بازیکن در ایمیلی خطاب به آلفونسو نبوت، رییس دفتر خانوادگی مسی که زندگی حرفه‌ای و ثروت این بازیکن را مدیریت می‌کند، نوشت:« اجازه بده که آنها وزن شمشیر را روی سرشان حس کنند.» به نظر می‌رسد که تصمیم آنها برای فشار آوردن به این باشگاه بسیار جدی بوده است.

لیونل مسی و جوزپه ماریا بارتومئو هنگامی که آخرین قرارداد مشترک را در سال 2017 در بارسلونا امضا کردند.
در یکی از این ایمیل‌ها به وضوح تلاش بارتومئو برای متقاعد کردن مسی و نمایندگانش و امضای قرارداد جدید نشان می‌دهد که او تمام تلاشش را برای حفظ این بازیکن و ادامه حضور در نوکمپ تا روز پایان فوتبالش به کار گرفته است.
اما ظاهرا نزدیکان این بازیکن از همان زمان شرایط جدایی او از این باشگاه را در نظر داشتند. پدر مسی در پاسخ به بارتومئو نوشته است:

این که لیونل به حضورش در این باشگاه ادامه دهد، به این بستگی دارد که شرایط در آینده چطور پیش برود.

مدیران بارسا همچنین سعی کردند دستمزد این بازیکن در قرارداد جدیدش را تا 30 درصد کاهش دهند، تصمیمی که نمایندگان او در ابتدا این پیشنهاد را پذیرفتند اما پس از آن بود که بارتومئو اعلام کرد حاضر به امضای قرارداد سه ساله و با پاداش امضای قرارداد 10 میلیون یورویی نیست و همین منجر به عصبانیت نمایندگان این بازیکن و ارسال فکس معروف مسی به این باشگاه برای اعلام تصمیم جدایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *