بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی جالب سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس از سرنوشت سه شیرها در جام جهانی

فابیو کاپلو : انگلیس یکی از شانس های اصلی فتح جام جهانی 2022 است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۴۵
فابیو کاپلو و انگلیس

فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن او یکی از مدعیان اصلی جام جهانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمین تاریخ یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن ستاره کارآمدی مثل او یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی است.

به گزارش پارس فوتبال، درحالی‌که تیم ملی انگلیس جام جهانی 2022 را از روز 21 نوامبر با بازی در مقابل تیم ملی ایران آغاز می‌کند سرمربی سابق سه‌شیرها، فابیو کاپلو، ضمن ستایش از هری کین می‌گوید انگلیس امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در قطر خواهد بود.

هری کین در حال حاضر در آستانه تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش قرار دارد و اگر سه گل دیگر به ثمر برساند به رکورددار فعلی، وین رونی، خواهد رسید. او در روزهای آینده با پیراهن انگلیس به مصاف ایتالیا و آلمان خواهد رفت و دیدارهای ملی بعدی او مسابقات انگلیس در جام جهانی قطر خواهد بود.

کاپلو که در فاصله سالهای 2007 تا 2012 در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس گفت:

هری کین به نظرم یکی از بهترین مهاجمین تاریخ فوتبال است. او خوش‌شانس بوده که با مربی‌ای مثل آنتونیو کونته کار کرده. معتقدم کونته باعث بهتر شدن کین شده است. به مهاجمین بزرگ تاریخ مثل رونالدوی برزیلی نگاه کنید؛ او خیلی پاس گل نمی‌داد و فقط گلزنی می‌کرد. اما کین در جریان بازی منتهی به گل دخالت دارد و بارها پاس گل داده و هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. کین به نظرم مهم‌ترین بازیکن تیم ملی انگلیس است.

خیلی دلم می‌خواهد بدانم چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود. ولی به عنوان مربی سابق انگلیس باید بگویم آنها یکی از شانس‌های اصلی هستند. ما در ماه‌های سپتامبر و اکتبر نوامبر برای مقابله با بزرگترین تیمهای دنیا آماده بودیم. در ماه‌های مارس و آوریل شرایط نه خوب بود و نه بد چون آمادگی جسمانی کاهش پیدا می‌کرد و در ماه ژوئن و شروع تابستان تیم واقعا دچار ضعف می‌شد. برگزاری جام جهانی در پاییز بهترین شانس برای انگلیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *