بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یاغی پرسپولیس به دربی مقابل استقلال می رسد

پایان مصدومیت شیخ دیاباته قبل از دربی پایتخت

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۰
شیخ دیاباته

گفته می شود مصدومیت شیخ دیاباته 6 هفته طول می کشد و با توجه به همین زمان، احتمالا او می تواند پرسپولیس را در دربی همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز قبل بود که خبر مصدومیت دیاباته رسانه ای شد و طبق اعلام رسمی رسانه باشگاه، این بازیکن قادر نیست چند هفته در میادین حاضر شود. دیاباته در شرایطی مصدوم شد که او در سه هفته اخیر تمرینات اختصاصی انجام داده و طی چند روز اخیر در تمرینات گروهی نیز حاضر شده بود، به گونه ای که شنیده می شد یحیی قصد دارد او را در لیست 20 نفره بازی با تراکتور قرار بدهد.
اما انتشار خبر مصدومیت طولانی مدت او، آب سردی بود بر هیجان پرسپولیسی ها که برای دیدن زوج مخوف “لوکادیاباته” بی تابی می کردند. حالا پرسپولیسی ها باید چند هفته دیگر منتظر باشند تا دیاباته به ترکیب برسد، البته اگر باز مصدوم نشود!
در این میان زمان دقیق بازگشت دیاباته هنوز اعلام نشده است. گفته شده با توجه به محل و نوع آسیب دیدگی شیخ، این بازیکن بین 4 تا 6 هفته ( 2 تا 3 ماه) دور از میدان خواهد بود. از این رو او احتمالا 5 – 6 بازی بعدی سرخ ها را از دست خواهد داد.
اما با توجه به این که او قبل از آغاز رقابت ها مصدوم شده و هنوز 12 روز دیگر تا آغاز هفته هفتم باقی مانده، دیاباته دوره اول مصدومیت خود را در تعطیلات طی خواهد کرد. از سوی دیگر گفته می شود احتمال برگزاری بازی دربی بعد از جام جهانی زیاد است که اگر چنین شود حضور دیاباته در دربی قطعی است اما اگر دربی قرار باشد در همان هفته دوازدهم و قبل از جام جهانی برگزار شود، باز هم با توجه به تعطیلات 10 روزه باقی مانده، شیخ می تواند به بازی دربی برسد.
حالا باید دید تا آن زمان شیخ دیاباته شرایط بازی را پیدا خواهد کرد و یحیی به او میدان می دهد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *