بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نوستالژی ؛ آرتتا و رونالدینیو در یک قاب + عکس

هم تیمی بودن میکل آرتتا و رونالدینیو در پاری سن ژرمن در فصل 02-2001

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۵
هم تیمی بودن میکل آرتتا و رونالدینیو

میکل آرتتا سرمربی کنونی آرسنال روزگاری بازیکن پاری سن ژرمن بوده است و در آن جا با رونالدینیو ستاره برزیلی پی اس جی هم‌تیمی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میکل آرتتا سرمربی کنونی آرسنال روزگاری بازیکن پاری سن ژرمن بوده است و در آن جا با رونالدینیو ستاره برزیلی پی اس جی هم‌تیمی بوده است که اکنون تصویری از آن زمان در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا، سرمربی کنونی آرسنال در این فصل عملکرد بسیار خوبی در جمع توپچی های لندن داشته است به طوری که آرسنال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و با این روند به نظر می رسد که آرسنال بتواند در این فصل در جایگاه بالایی در لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و یا حتی به دنبال قهرمانی باشد. باید دید که آرتتا این فرم خوب آرسنال را تا چه زمانی می تواند حفظ کند.

میکل آرتتا که خودش روزگاری بازیکن آرسنال بود، در فصل 2001/02 که به تازگی از آکادمی بارسلونا به تیم بزرگسالان رسیده بود، به عنوان بازیکن قرضی راهی پی اس جی شد و بدین ترتیب یک فصل در این تیم حضور داشت.

رونالدینیو از سال 2001 تا 2003 در پی اس جی حضور داشته است و بدین ترتیب در آن زمان با میکل آرتتا هم تیمی بوده است. آرتتا در پست هافبک بازی می کرده است و البته او سابقه بازی در پست وینگر را هم دارد.

هم تیمی بودن میکل آرتتا و رونالدینیو

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *