بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سکوت دی لیخت شکست ؛ به این دلیل یوونتوس را ترک کردم

ماتیس دی‌لیخت : بایرن مونیخ جاه طلبی بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۴
ماتیس دی‌لیخت

ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی و سابق یوونتوس، دلایل جدایی از این باشگاه در فصل تابستان را تشریح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی و سابق یوونتوس، دلایل جدایی از این باشگاه در فصل تابستان را تشریح کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از سه فصل نه چندان فوق العاده، ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و حتی فتح اسکودتو بود که ماتیس دی‌لیخت در فصل تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و راهی بوندسلیگا و باشگاه بایرن مونیخ شد. حالا ماتیس دی‌لیخت مدعی شد یوونتوس از جاه طلبی لازم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار نبوده و او به این نتیجه رسیده که زمان تغییر باشگاه در تابستان امسال فرا رسیده است.

ماتیس دی‌لیخت گفت:

من از شش دیدار از هشت بازی اخیر به میدان رفته ام. بنابراین واقعا از این مقدار زمان بازی و شرایط دو ماه اول حضورم در بایرن مونیخ بسیار راضی هستم. انتخاب جدایی از یوونتوس برایم خوب بود و فکر می‌کنم از نظر کیفیت تیمی یک گام به جلو برداشتم. یوونتوس یک تیم نامدار با بازیکنانی بزرگ است و من از حضور در این باشگاه خیلی لذت بردم، اما بایرن مونیخ جاه طلبی بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و این ویژگی کمتر در یوونتوس وجود داشت.

البته وقتی راهی یوونتوس شدم آنها از انگیزه لازم برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار بودند و به همین دلیل بود که آنها گونسالو ایگواین و کریستیانو رونالدو را جذب کردند، اما پس از مدتی حس کردم باید به موضوع تغییر تیم در آینده فکر کنم.

بازی در لباس یوونتوس کنار کریستیانو رونالدو؟ دوران بسیار خوب و شیرینی بود، اما واقعا احساس کردم زمان تجربه یک چالش جدید برایم فرا رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *