بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش نخست وزیر اسپانیا به شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس

پدرو سانچس : رفتار هواداران اتلتیکو با وینیسیوس شرم‌آور بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳
وینیسیوس جونیور

پدرو سانچس، نخست وزیر اسپانیا، رفتار هواداران اتلتیکو با وینیسیوس جونیور را شرم‌آور خواند و گفت که انتظار واکنشی محکم‌ از سوی باشگاه اتلتیکو مادرید داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پدرو سانچس، نخست وزیر اسپانیا، رفتار هواداران اتلتیکو با وینیسیوس جونیور را شرم‌آور خواند و گفت که انتظار واکنشی محکم‌ از سوی باشگاه اتلتیکو مادرید داشت.

به گزارش پارس فوتبال، یکشنبه شب هواداران اتلتیکو مادرید پیش از آغاز دربی مادرید و در جریان بازی بارها و بارها شعارهایی توهین‌آمیز علیه وینیسیوس، مهاجم رئال مادرید، سر دادند. آنها پیش از ورود به ورزشگاه برای تماشای دربی مادرید و در حالی که بیرون از ورزشگاه متروپولیتانو تجمع کرده بودند، شعارهایی علیه این ستاره برزیلی سر دادند. یکی از هواداران اتلتیکو حتی عروسک میمونی را به همراه آورده بود که پیراهن رئال مادرید را به تن داشت و شعارهایی چون «وینیسیوس، تو میمون هستی، تو میمون هستی!» از بیرون این ورزشگاه به گوش می‌رسید. در جریان بازی نیز این شعارها ادامه داشت و فضایی ملتهب بر دربی حاکم بود.

لالیگا دیروز ضمن محکوم کردن این رفتارِ هواداران اتلتیکو اعلام کرد که به کمیته ضدخشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهد کرد.

امروز پدرو سانچس، نخست وزیر اسپانیا، هم به اتفاقات دربی مادرید واکنش نشان داد و گفت:

همه می دانید که من هوادار اتلتیکو هستم و بسیار هم این باشگاه را دوست دارم ولی باید بگویم که رفتار هواداران با وینیسیوس جونیور شرم‌آور بود. از آن همه شعار نژادپرستانه بسیار غمگینم. معتقدم واکنش باشگاه در قبال این رفتار هواداران نیز محکم نبود و من انتظار دیگری داشتم. باشگاه های فوتبال باید این مسائل را جدی بگیرند و اجازه ندهند در ورزشگاه ها شاهد این اتفاقات زشت باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *