بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام سرمربی محبوب هواداران استقلال برای شاه ماهی آبی ها

تمجید آندره آ استراماچونی از مهدی قایدی ستاره استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵
استراماچونی برای مهدی قایدی سنگ تمام گذاشت

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه مهدی قایدی را فراموش نکرده است و از او به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ جوان یاد کرد که با او کار کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استراماچونی یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس ترین مربیان خارجی است که هدایت استقلال را برعهده گرفته است.

این مربی ایتالیایی مدت کوتاهی در استقلال مربیگری کرد اما عملکرد بسیار خوبی داشت و در بین هواداران از محبوبیت بالایی برخوردار بود. او در نهایت استقلال را به خاطر مشکلات مالی ترک کرد و اکنون در لیگ ستارگان قطر مربیگری می‌کند و هدایت الغرافه را برعهده دارد.

استراماچونی درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم های خود گفت:

من یک مربی حرفه‌ای هستم و استفاده از بازیکنان جوان یکی از اهداف مربیگری من در هر تیمی است. من همواره از بازیکنان جوان و بااستعداد در ترکیب تیم خود استفاده کرده‌ام. من همواه در ترکیب تیم خود از یک یا دو بازیکنان جوان استفاده کرده‌ام و آنها را تبدیل به بازیکنان مهم و بزرگی کرده‌ام. استفاده و پیشرفت بازیکنان جوان همواره از اهداف من بوده است بازیکنانی مثل کوواچیچ در اینتر، برونو فرناندز در اودینزه و مهدی قایدی در استقلال.  

او ادامه داد:

من به بازیکنان جوان ایمان دارم البته می‌دانم که کار کردن با این بازیکنان آسان نیست. شما باید بین حمایت از آنها و یا مجازات کردن‌شان توازن مطلوب ایجاد کرد. به نظرم استفاده از بازیکنان جوان هم جنبه مثبت دارد و هم منفی و باید بین این دو توازن ایجاد کرد.

استراماچونی درباره غیبت ایتالیا در جام جهانی هم گفت:

همچنان که می‌دانید ایتالیا چهار بار قهرمان جام جهانی شده است. فوتبال در ایتالیا تنها یک ورزش نیست بلکه بخشی از زندگی و سنت ما است. فوتبال در هر خانه و خانواده‌ای در ایتالیا وجود دارد. بدون شک ما از غیبت در جام جهانی احساس ناامیدی می‌کنیم و آن را یک ناکامی و شکست بزرگ می‌دانیم چرا که این برای دومین بار پیاپی است که در جام جهانی حضور نداریم.

 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *