بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خطر بزرگی که از بیخ گوش علیرضا بیرانوند گذشت + جزئیات

علیرضا بیرانوند سرباز نخواهد شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۰
علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس سرباز نخواهد شد

در شرایطی که بحث خدمت سربازی علیرضا بیرانوند این روزها داغ شده است، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا به این موضوع پاسخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس که فردا جشن تولد 30 سالگی‌اش را برگزار خواهد کرد با یک علامت سوال و حاشیه بزرگ در خصوص مشمول شدن برای سربازی مواجه شده است.

گلر ملی‌پوش و شماره یک تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی قبلی را نیز در کارنامه دارد، طی مدت اخیر با بهره بردن از معافیت حضور در تیم ملی مواجه بود. این در حالیست که گمانه زنی زیادی درباره آینده این بازیکن بعد از برپایی جشن تولد فردا، به گوش می‌رسید.

هرچند بیرانوند در زمان بازگشت دوباره به ایران و عقد قرارداد با پرسپولیس خبر از قبولی‌اش در دانشگاه خرم آباد داده بود تا مشخص کند اینبار به دنبال استفاده از معافیت تحصیلی‌ است، اما این موضوع طی روزهای اخیر به بحث بزرگی تبدیل شده بود.

اکنون اما رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا  در نشست خبری خود و در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق به ماجرا واکنش نشان داده است.

سردار تقی مهری در حاشیه نشست خبری پیش از ظهر امروز خود با حضور در جمع خبرنگاران درباره سربازی علیرضا بیرانوند و اینکه گفته می‌شود این فرد باید به سربازی اعزام شود، گفت:

آقای بیرانوند از معافیت تحصیلی برخوردارند و چنین مواردی که مطرح می‌شود، صحیح نیست.

با این شرایط باید پرونده سربازی گلر شماره یک تیم ملی را پایان یافته تلقی کرد و او در ادامه مسیر به دنبال درخشش در پرسپولیس و تیم ملی کار را دنبال خواهد کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *