بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره از تعطیلی لیگ راضی است! + عکس

فرصت ایده آل سیاوش یزدانی برای آماده سازی در تمرینات استقلال با توجه به تعطیلی لیگ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۴۱
سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی در روز آخر نقل و انتقالات در شرایطی معافیت دائم خود را دریافت کرد و به استقلال برگشت که مدت زیادی هیچ تمرینی انجام نداده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی مدافع باتجربه استقلال جزو معدود بازیکنانی است که نسبت به تعطیلی لیگ برتر رضایت دارد.

به گزارش پارس فوتبال، سیاوش یزدانی در روز آخر نقل و انتقالات در شرایطی معافیت دائم خود را دریافت کرد و به استقلال برگشت که مدت زیادی هیچ تمرینی انجام نداده بود. مدافع سابق تیم ملی از زمانی که مشمول خدمت سربازی شد فقط چند جلسه با ملوان تمرین کرد اما هرگز برای این تیم در لیگ یک به میدان نرفت و در تمرینات گروهی نیز نقش زیادی نداشت.

با این وضعیت بدنی نه چندان خوب یزدانی به استقلال برگشت و طبیعی بود که آماده سازی او زمان‌بر باشد. یزدانی در هفته های گذشته اما در تمرینات استقلال خودش را به شرایط آرمانی نزدیک کرده و تعطیلی لیگ برتر نیز به او کمک خواهد کرد تا آماده حضور در ترکیب اصلی شود.

یزدانی بدون تردید یکی از معدود بازیکنانی است که از وقفه لیگ برتر راضی است؛ او فرصت خواهد کرد تا در این تعطیلی خودش را آماده بازگشت به ترکیب تیم کند.

این مدافع باتجربه این روزها حضوری فعال و باانگیزه در تمرینات استقلال دارد و مشخص است که آرام آرام آماده بازگشت شده است. البته که او با توجه به شرایط خوب سایر مدافعان کار سختی برای بازی کردن خواهد داشت اما قطعا ساپینتو او را زیر نظر خواهد داشت تا در جای درست از این مدافع استفاده کند.

سیاوش یزدانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *