بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی ؛ کورتوا دو بار در تیررس بارسا قرار داشت

منتفی شدن انتقال تیبو کورتوا به بارسلونا در سال های 2011 و 2014

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۸
تیبو کورتوا

تیبو کورتوا در ماه های اخیر در رئال مادرید خوش درخشیده و بخت اصلی کسب جوایزی نظیر “جایزه یاشین” یا “جایزه بهترین دروازه بان سال فیفا” است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی در ماه های اخیر در رئال مادرید خوش درخشیده و بخت اصلی کسب جوایزی نظیر “جایزه یاشین” یا “جایزه بهترین دروازه بان سال فیفا” است اما ممکن بود که سرنوشت دیگری برایش در پیش باشد.

به گزارش پارس فوتبال، سیکوئه رودریگز خبرنگار اهل کاتالونیا در رادیو کادناسر گزارش داده است که دروازه بان بلژیکی در دو مقطع در آستانه پیوستن به بارسلونا بوده است. در سال 2011 تیبو می توانست از باشگاه بلژیکی خنک به بارسلونا برود اما مدیران تیم کاتالان در آن زمان حاضر نشدند که مبلغ سه میلیون یورو را برای تیبو بپردازند. در نهایت چلسی از آنها سبقت گرفت و با مجموعا 8.95 میلیون یورو انتقال را نهایی کرد. البته کورتوا به مدت سه سال قرضی راهی اتلتیکو شد که تیم مادریدی 1.2 میلیون یورو پرداخت کرد.

از سویی مدیران بارسا در سال 2014 نیز می توانستند تیبو کورتوا را بخرند. دوران حضور قرضی تیبو در اتلتیکو به پایان رسیده بود که این بازیکن ترجیح می داد که در لالیگا بماند اما مدیران بارسا در آن زمان تصمیم گرفتند که به سراغ مارک آندره ترشتگن بروند و برای خرید دروازه بان آلمانی 12 میلیون یورو به گلادباخ پرداختند.

کورتوا بین سالهای 2014 تا 2018 در چلسی حضور داشت که بعد از آن با 35 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *