بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اوج گیری صادق محرمی در سال جام جهانی ؛ بهترین زمان پرواز

فصل رویایی صادق محرمی در دینامو زاگرب در آستانه جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
فصل رویایی صادق محرمی در دینامو زاگرب در آستانه جام جهانی

صادق محرمی ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب بهترین فصل فوتبالی خود را پس از لژیونر شدن سپری می‌کند و کاملا آماده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق محرمی ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب بهترین فصل فوتبالی خود را پس از لژیونر شدن سپری می‌کند.

به گزارش پارس فوتبال، صادق محرمی که پس از تجربه دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر همراه با پرسپولیس از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و در تابستان ۹۷ به لوکوموتیو زاگرب پیوست، طی چهار فصل گذشته شرایطی مثل حالا در لیگ یک کرواسی نداشته و تا این اندازه مورد اعتماد سرمربی تیمش نبوده است.

این بازیکن ۲۶ ساله که توانست جلوتر از نفراتی مثل رامین رضاییان، وریا غفوری، صابر حردانی و … مدافع راست ثابت تیم ملی شود و مهره ثابت و تاثیرگذار ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی قطر باشد، حالا در بهترین شرایط فنی و بدنی در دینامو زاگرب کرواسی به سر می‌برد و امیدوار است مثل دوران دراگان اسکوچیچ، تبدیل به یکی از مهره‌های مدنظر کارلوس کی‌روش هم شود.

محرمی در تمام ۳۶ مسابقه فصل گذشته لیگ یک کرواسی، مجموعا ۱۰ بازی به‌عنوان یار ثابت و تعویضی برای دینامو زاگرب انجام داد، اما در فصل جدید و تا پایان هفته دهم این رقابت‌ها ۹ بار به میدان رفته و در بیشتر این مدت بازیکن ثابت تیمش بوده که همین اتفاق شرایط کاملا متفاوت‌تری نسبت به چهار فصل گذشته لیگ یک کرواسی برای او به وجود آورده است.

این مدافع راست ایرانی بیشترین بازی خود طی چهار فصل گذشته در لیگ یک کرواسی را در نخستین سال حضورش در این کشور انجام داد که ۱۹ بار برای دینامو زاگرب به میدان رفت و بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده می‌شد، اما حالا با عملکرد درخشانی که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ داشته، کاری کرده تا سرمربی دینامو همواره او را در سمت راست خط دفاعی استفاده کند.

علاوه بر شرایط ایده‌آلی که محرمی در لیگ یک کرواسی دارد، او در دو مسابقه انجام شده تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی و آ. ث. میلان نیز در ترکیب دینامو زاگرب قرار گرفته که همین مسئله نشان می‌دهد او بهترین فصل فوتبالی خود را در ماه‌های منتهی به جام جهانی پشت سر می‌گذارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *