بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هواداران افراطی کار دست سیمئونه و اتلتیکو دادند

شکایت لالیگا از اتلتیکو مادرید به خاطر شعارها علیه وینیسیوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳
هواداران اتلتیکو مادرید

لالیگا به خاطر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید بر علیه وینیسیوس در جریان دربی مادرید، به کمیته ضد خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لالیگا به خاطر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید بر علیه وینیسیوس در جریان دربی مادرید، به کمیته ضد خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شب گذشته هواداران اتلتیکو مادرید پیش از آغاز دربی مادرید و در جریان بازی بارها و بارها شعارهایی توهین‌آمیز علیه وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید، سر دادند. آنها پیش از ورود به ورزشگاه برای تماشای دربی مادرید و در حالی که بیرون از ورزشگاه متروپولیتانو تجمع کرده بودند، شعارهایی علیه این ستاره برزیلی سر دادند. یکی از هواداران اتلتیکو حتی عروسک میمونی را به همراه آورده بودند که پیراهن رئال مادرید به تن داشت و شعارهایی چون «وینیسیوس، تو میمون هستی، تو میمون هستی!» از بیرون این ورزشگاه به گوش می‌رسید. در جریان بازی نیز این شعارها ادامه داشت و فضایی ملتهب بر دربی حاکم بود.

لالیگا امروز ضمن محکوم کردن این رفتار هواداران اتلتیکو اعلام کرد که به کمیته ضدخشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهد کرد. در این شکایت، حتی شعارهای هواداران در بیرون ورزشگاه نیز مطرح خواهد شد که اتفاقی غیرمعمول است. لالیگا معمولا شعارهای توهین آمیز درون ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال اسپانیا گزارش می کند.

طبق ادعای مارکا، انتظار می رود کمیته ضدخشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا، اتلتیکو را جریمه مالی کند و بعید است محرومیت از بازی خانگی برای این باشگاه در نظر گرفته شود. پیش از این نیز سابقه داشته که باشگاه های اسپانیایی به خاطر رفتار هواداران‌شان جریمه انضباطی شوند و به ندرت شاهد محرومیت آنها از بازی خانگی بوده ایم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *