بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هت تریک شیخ سلمان ؛ مرد بحرینی مسند قدرت را رها نمی کند

شیخ سلمان در آستانه سومین ریاست بر کنفدراسیون فوتبال آسیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۶
شیخ سلمان در آستانه سومین ریاست بر کنفدراسیون فوتبال آسیا

اگر اتفاق ِویژه‌ای رخ ندهد برای سومین مرتبه شیخ سلمان ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر اتفاق ِویژه‌ای رخ ندهد برای سومین مرتبه شیخ سلمان ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، اول اکتبر آخرین فرصت نام نویسی برای حضور در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا است و این درحالی است که به جز شیخ سلمان هنوز فردی برای تصدی این پست پیش قدم نشده است.

همچنین در همین راستا کنفدراسیون غرب آسیا از شیخ سلمان حمایت کرده و اعلام کرده با این حمایت به دنبال حفظ استقلال در فوتبال قاره است. پیش از این نیز کنفدراسیون شرق و جنوب آسیا نیز از شیخ سلمان حمایت کرده اند که جمع آنها به بیش از 43 فدراسیون می‌رسد. در واقع جمع فدراسیون‌ها 47 است که از میان آنها 43 فدراسیون مسیر خودشان را برای آینده انتخاب کرده اند.

کنگره آسیا در ماه می سال گذشته برگزار شد و شیخ سلمان در این گردهمایی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرد؛ موضعی که با حمایت اینفانتیو نیز همراه شد و از تعامل خود با کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت مثبت صحبت کرد.

انتظار می‌رود کنگره بعدی کنفدراسیون فوتبال آسیا در فوریه سال آینده در بحرین برگزار شود که احتمالا اعلام شود این مرد بحرینی برای سومین مرتبه پیاپی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که پیش‌تر عبدالله ناصر الجنیبی، نایب رئیس اول کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس کمیته حرفه‌ای‌گری قبل از شیوع ویروس کرونا اوراق لازم برای ثبت نام در انتخابات ریاست فوتبال قاره و رقابت با مرد بحرینی را گرفته ولی هنوز در این زمینه دست به اقدامی عملی نزده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *