بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جهانبخش تنها نقطه روشن فاینورد در شب سیاه

درخشش علیرضا جهانبخش با یک پاس گل در شب شکست سنگین فاینورد برابر آیندهوون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۴۰
علیرضا جهانبخش

نمایش درخشان و پاس گل علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نمایش درخشان و پاس گل علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.

به گزارش پارس فوتبال، سه روز پس از زدن دو گل مقابل اشتروم گراتس اتریش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا که بهترین نمایش فصل ۲۳-۲۰۲۲ علیرضا جهانبخش را ثبت کرد، فرصتی به وجود آورد تا این ستاره ایرانی قبل از اضافه شدن به اردوی تیم ملی بازهم یک عملکرد خوب دیگر داشته باشد که همین کار را هم کرد.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که با صبر و انتظار برای رسیدن به ترکیب تیمش توانست به جمع ۱۱ بازیکن اصلی برسد و در دو مسابقه لیگ اردیویسه نیز پاس گل داده بود، امروز هم خیلی زود این روند را ادامه داد و موفق شد روی تک گل حساس‌ترین بازی هفته لیگ هلند موثر باشد و فاینورد را از آیندهوون پیش بیاندازد.

تیم فوتبال فاینورد در حالی که برای چهارمین مسابقه پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۷ امروز(یکشنبه) در استادیوم فیلیپس، یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ اردیویسه هلند را مقابل تیم رده سومی آیندهوون برگزار کرد که علی‌رغم نمایش هجومی و عملکرد کم‌نقص جهانبخش شکست خورد.

جهانبخش در دقیقه ۳ دیدار امروز مقابل آیندهوون با پرس روی مدافع چپ حریف و توپ‌گیری، شکل هجومی به تیمش داد و یک حمله را آغاز کرد که در ادامه خیلی زود صاحب توپ شد و با یک پاس در عرض دیدنی، اسامه ادریسی را در فرصت مناسبی قرار داد تا این بازیکن با یک شوت فنی استثنایی از پشت محوطه جریمه گل اول را بزند.

یاران جهانبخش که پیش از این در هیچ مسابقه‌ای از فصل جدید لیگ اردیویسه هلند باخت نداشته و پنج پیروزی و یک مساوی داشتند، در دیدار امروز مقابل آیندهوون نتوانستند به روند خوب خود ادامه بدهند و در یک جدال جذاب و نفسگیر که هفت گل به همراه داشت، در نهایت شکست خوردند.

فاینورد با گلی که در دقیقه ۸۳ دریافت کرد، با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل آیندهوون مغلوب شد تا نتواند از امتیاز ۱۶ بالا برود و با این باخت به رتبه سوم سقوط کرد تا حریف آنها موقتا صدرنشین لیگ اردیویسه هلند شود

لیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد پس از درخشش در لیگ اروپا و زدن دو گل مقابل اشتروم گراتس اتریش، امروز سومین پاس گل فصل خود در لیگ اردیویسه را داد و در رده سوم جدول برترین پاسورهای لیگ هلند قرار گرفت.

این ملی‌پوش ایرانی که سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن فصل هلند و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول برترین پاسورهای لیگ اردیویسه را همراه با تیم آلکمار دارد، امسال هم امیدوار است این موفقیت را همراه با فاینورد تکرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *