بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حواشی شادی گل جنجالی در دربی مادرید + عکس

شادی جنجالی وینیسیوس و رودریگو پس از گل اول رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۴۳
رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

دربی مادرید با برتری رئال مادرید به اتمام رسید. وینیسیوس جونیور یکی از ستاره های میدان بود و هرچند گل نزد ولی رقص او جنجالی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دربی مادرید با برتری 2-0 رئال مادرید به اتمام رسید. وینیسیوس جونیور یکی از ستاره های میدان بود و هرچند گل نزد ولی رقص او با رودریگو پس از گل اول، پاسخی محکم به همه توهین‌ها بود.

به گزارش پارس فوتبال، از ساعت 23.30 در ورزشگاه متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید و رئال به مصاف هم رفته اند. در دقیقه 18 همان اتفاقی که هواداران اتلتیکو از آن هراس داشتند، رخ داد و رئال مادرید توسط رودریگو به گل رسید.

فده والورده از میانه زمین حرکت را شروع کرد و توپ را در سمت چپ محوطه جریمه به رودریگو رساند. مهاجم برزیلی به شوامنی پاس داد و این بازیکن هم با پاس عالی خود رودریگو را که به قلب دفاع اتلتیکو زده بود، صاحب توپ کرد. رودریگو هم بی معطلی به توپ ضربه زد تا گل اول رئال به ثبت برسد. شادی گل رودریگو هم قابل انتظار بود. او و وینیسیوس مقابل چشم هواداران اتلتیکو رقصیدند تا اینگونه پاسخ توهین‌های نژادپرستانه را بدهند. مطابق انتظار واکنش هواداران اتلتیکو بسیار تند بود و بخش های زیادی از ورزشگاه شروع به سوت زدن و توهین به بازیکنان رئال کردند.

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

وینیسیوس در دقیقه 36 می توانست خودش هم گلزنی کند. او روی پاس عمقی لوکا مودریچ و با سرعت به درون محوطه جریمه اتلتیکو رسید و در مصاف تک به تک با اوبلاک با روی پا به توپ ضربه زد.

وینی در این صحنه بدشانس بود و توپ به تیر برخورد کرد ولی در برگشت فده والورده از راه رسید و توپ را به طاق دروازه چسباند تا رئال به گل دوم هم برسد. روی این گل نقش وینیسیوس غیر قابل انکار بود.

گل رودریگو، رقص با وینیسیوس و سپس اثرگذاری مستقیم وین روی گل دوم رئال، بهترین پاسخ به همه این توهین‌ها بود اما این همه حواشی از کجا و چگونه شروع شد؟

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

چهار روز پیش کوکه، کاپیتان اتلتیکو، گفته بود که اگر وینیسیوس گل بزند، بهتر است رقصیدن را فراموش کند چون برایش گران تمام خواهد شد. سپس رئیس اتحادیه ایجنت های فوتبال اسپانیا در برنامه ال‌چیرینگیتو خطاب به وینیسیوس گفت که دست از میمون بازی بردارد. قبل از شروع بازی و در بیرون ورزشگاه نیز تعدادی از هواداران اتلتیکو شعار “وینیسیوس میمون” را سرداده بودند. پله، اسطوره فوتبال برزیل و نیمار، هم‌تیمی وینی در تیم ملی برزیل، زودتر از همه، از ستاره رئال حمایت کردند.

سپس دیگر ستاره های برزیلی دنیای فوتبال نیز به آنها اضافه شدند. نیمار دیروز عکسی از وینیسیوس با پیراهن رئال مادرید در حال انجام شادی بعد از گلش را منتشر کرد و به او وعده داد به زودی با پیراهن تیم ملی برزیل در کنار او شادی خواهد کرد.

نیمار دو روز پیش خطاب به وینی نوشت:

دربیل کن، برقص و خودت باش. از اینکه خودت هستی لذت ببر. به بالاترین جایگاه برسی دوست من. وقتی گل بعدی‌ات را بزنی با هم می‌رقصیم.

نیمار دیروز هم در حمایت از وینیسیوس توییت کرد:

من تنها کسی هستم که دوست دارد وینیسیوس فردا به اتلتیکو گل بزند؟

موج شدید حمایت چهره های سرشناس فوتبال از وینیسیوس باعث شده بود تا ستاره برزیلی انگیزه ای فراتر از همیشه برای این دربی پیدا کند و در نیمه نخست هم فوق العاده کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *