بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنامه لیگ برتر تغییر کرد ؛ نیم‌فصل بعد از جام جهانی

سهیل مهدی : در بهترین حالت 12 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانیم تا پیش از جام جهانی برگزار کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۲
لیگ برتر

با حضور کارلوس کی‌ روش در تیم ملی، برنامه لیگ برتر تغییر خواهد کرد. ظاهرا امکان پایان یافتن نیم فصل تا پیش از جام جهانی وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با حضور کارلوس کی‌ روش در تیم ملی، برنامه لیگ برتر تغییر خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پیش از این قرار بود که برنامه لیگ به صورت فشرده برگزار شود تا در صورت امکان، نیم‌فصل قبل از شروع جام جهانی به پایان برسد اما حالا و بعد از جلسه سرمربی تیم ملی با مسئولان سازمان لیگ، قرار شده که از فشردگی بازیها کاسته شود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره این موضوع گفته است:

فکر می‌کنم قبل از جام جهانی بیشتر از 10 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشیم. مناسبت‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در نظر بگیریم.

سهیل مهدی در مورد اینکه چند هفته تا پیش از شروع جام جهانی برگزار خواهد شد، چنین توضیحی داده است:

در این دو ماه می‌توانیم بیشتر از 4 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنیم و احتمالا 5 یا 6 هفته خواهد بود. در بهترین حالت 12 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانیم برگزار کنیم. یک هفته که باقی بماند باید جام جهانی برگزار شود. بعد دوباره تیم‌ها بازی کنند، پنجره نقل و انتقالات و تعطیلات میان فصل را داریم. به این صورت تیم‌ها یک هفته پس از جام جهانی درگیر مسابقات می‌شوند. پس این فشردگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برمی‌داریم. بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزادتر می‌کنیم تا تیم‌ها بتوانند بعد از جام جهانی حداقل دو سه هفته بازی کنند و بعد وارد نقل و انتقالات شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *