بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف تلخ اینزاگی به ضعف اینتر پس از شکست برابر اودینزه

سیمونه اینزاگی : باخت دردناکی بود، من مسئول نتایجم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۱
سیمونه اینزاگی

سیمونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینتر، اعتراف کرد تیمش از ثبات لازم در میدان برخوردار نیست. این تیم امروز مغلوب اودینزه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینتر، اعتراف کرد تیمش از ثبات لازم در میدان برخوردار نیست.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر امروز در خانه اودینزه با نتیجه 1-3 مغلوب شد تا سومین شکست فصل خود در طی هفت هفته را پذیرا شده و پیش از تعطیلات مسابقات ملی، در شرایطی بحرانی قرار گیرد. سیمونه اینزاگی سرمربی جوان نراتزوری، مدعی شد فقط نباید بازیکنان خط میانی این تیم را مورد انتقاد قرار داد و کل اعضای تیم مستحق سرزنش بعد از ارائه چنین عملکردی هستند.

سیمونه اینزاگی گفت:

در زمین از ثبات کافی برخوردار نیستیم. در سه سفر متوالی اخیر ابتدا با یک گل از حریفان پیشی می‌گیریم و در ادامه 3-1 شکست می‌خوریم. این خوب نیست. قطعا باید تلاش تیم بیشتر شود و نمایش بهتری ارائه دهیم. اشتباهات تیمی و انفرادی فراوانی در زمین رخ می دهد و باید بیشتر دقت کنیم. ما این شانس را داشتیم که در ادامه گل بعدی را به ثمر برسانیم و این اتفاق رخ نداد.

اگر از همه زوایا به حریف اجازه حرکت دهید، ممکن است دروازه شما باز شود. واقعا خوش شانس بودیم که نیمه اول ۱-۱ تمام شد و باز هم گل نخوردیم. باید در نیمه دوم بهتر وارد زمین شده و عملکرد خوبی ارائه می دادیم. نباید فقط در مورد خط میانی صحبت کرده و کل تیم مستحق سرزنش شدن هستند. اشتباهات فردی و البته جزئی فراوانی داشتیم که باعث این سه شکست شده است.

باخت دردناکی بود و باید به زودی روحیه خود را بازیابی کنیم. اگر در سه بازی از هفت بازی مغلوب شوید باید عملکردتان را مورد سوال قرار دهید. اما ما به همکاری و تلاش با همین گروه ادامه می دهیم. من اولین مسئول این نتایج هستم و باید در ادامه بهتر عمل کنم. امیدوارم ابتدا مشکلی برای بازیکنان در جریان بازی های ملی پیش نیاید. ما با چهار بازیکن خط حمله، دو دروازه بان و تعداد فراوانی از بازیکنان جوانان کار خواهیم کرد و باید در این مدت عملکرد امروز تیم را تحلیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *