بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار مهدی طارمی به اتهام جنجالی + جزئیات

مهدی طارمی : پای چپ من زیر پای ویتسل قرار گرفت و شبیه‌ سازی نبود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۵
مهدی طارمی به اتهام شبیه‌ سازی کردن پنالتی ها در دیدار های پورتو پاسخ داد

مهدی طارمی به اتهام شبیه‌ سازی کردن پنالتی ها در دیدار های پورتو پاسخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی به اتهام شبیه‌ سازی کردن پنالتی ها در دیدار های پورتو پاسخ داد

تیم پورتو شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر پرتغال میهمان استوریل بود که این مسابقه به تساوی یک-یک انجامید.

این بازی تا دقایق پایانی با برتری میهمان همراه بود که اعلام پنالتی به سود پورتو پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت و سه بازیکن استوریل در اعتراض به تصمیم داور مسابقه اخطار گرفتند.

این پنالتی با ضربه مهدی طارمی در دقیقه 9+90 تبدیل به گل شد اما حاشیه‌های مسابقه پس از بازی هم ادامه داشت. مهاجم تیم ملی ایران بعد از این دیدار با سوال خبرنگار شبکه «اسپورت‌تی‌وی» درباره اتهام شبیه‌سازی و اخراج مقابل اتلتیکومادرید مواجه شد و پس از پاسخی کوتاه، مصاحبه را ترک کرد. وی در این باره گفت:

صحنه را دیدید؟ پای چپ من زیر پای ویتسل قرار گرفت و شبیه‌سازی نبود. من نمی‌توانم با پای راست بدَوم. ما باید درباره بازی امروز صحبت کنیم.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو هم در دفاع از طارمی و تمیش بعد از مسابقه حاضر به گفت‌وگو با خبرنگار فوق نشد. کونسیسائو  که خانواده‌اش پس از بازی قبلی بیرون از ورزشگاه با سنگ‌پرانی برخی هواداران مواجه شده بودند؛ در نشست پیش از بازی هم حضور نیافت.

این موضوع واکنش شهردار پورتو را هم به دنبال داشت و او نیز به دفاع از مهاجم شماره 9 تیم ملی ایران پرداخت. روی موریرا درباره این اتفاق در صفحه شخصی خود نوشت:

یک تحریک وحشتناک توسط خبرنگار. او به‌ جای صحبت درباره بازی با استوریل که طارمی گلزنی کرد، تصمیم گرفت از طارمی درباره اخراج در مادرید سوال کند که اقدامی شرم‌آور و نفرت‌انگیز بود. خبرنگار، بازیکنی خسته را تحریک کرد و طارمی می‌توانست زیاده‌روی کند اما این همان چیزی بود که این روزنامه‌نگار می‌خواست.
طارمی یک جنتلمن است اما خبرنگاری که می‌خواست قهرمان شود، ماند و مانند یک احمق کامل مُرد. امیدوارم او هر بار با هر بازیکنی مصاحبه می‌کند، آن بازیکن از خبرنگار بپرسد مصاحبه بعد از بازی چیست؛ یا او را به جای مشخص دیگری بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *