بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش حدادی فر به شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی

قاسم حدادی فر : امیدوارم با مدیریت آقای کی‌روش شرایط خوبی در جام جهانی داشته باشیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴
قاسم حدادی فر

قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.

به گزارش پارس فوتبال، کاپیتان ذوب آهن و بازیکن سابق تیم ملی در مورد این که با حضور کارلوس کی روش دو دستگی ها و شکاف های ایجاد شده در تیم ملی از بین میرود یا خیر گفت:

یکسری مسائل در فوتبال ما اتفاق می‌افتد که در خیلی از جاها اتفاق نمی افتد و نادر است. در مملکت ما هیچ چیز عجیبی وجود ندارد. با توجه به نتایج خوبی که آقای اسکوچیچ گرفت و آن تیم بحران زده را به جام جهانی برد در نهایت تصمیم گرفتند که آقای کی روش جایگزین شود، فکر می‌کنم کمترین حق آقای اسکوچیچ این بود که این فرصت به او داده می شد که تیم را به جام جهانی ببرد ولی تصمیم مسئولین چیز دیگری بود. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و از این اتفاقات رخ می‌دهدو امیدوارم در این فرصت باقیمانده تدارک خوبی برای تیم ملی ببینند.

او می‌گوید:

بهتر است همدل شویم چون با توجه به شرایط فقط فوتبال است که می تواند شادی را بین مردم بیاورد. خیلی خیلی کار سخت است ولی امیدوارم با مدیریت آقای کی‌روش و نظم و دیسیپلین خاصی که دارد بتواند در یک مسیر مشخص تیم را هدایت کند و در جام‌جهانی شرایط خوبی داشته باشیم.

او در مورد لیست تیم ملی به صورت کلی و حضور افرادی مثل شجاع خلیل زاده و غیره ادامه داد:

من دوست ندارم در مورد شخص صحبت کنم ولی فکر می‌کنم شجاع خلیل زاده در این مدت خیلی خوب چه در تیم ملی و چه در باشگاه خوب کارکرده و استحقاق این را دارد که با تیم ملی باشد.

حدادی‌فر همچنین درباره میزان آگاهی کی‌روش از تیمی که در دست دارد هم گفت:

آقای کی روش چند سالی از فوتبال ما دور بوده و شناختی که قبلا داشتند قطعاً الان ندارند چون شرایط عوض شده ولی دو باری دوستانه قطعا می‌تواند خیلی کمک کند و فکر می کنم ۵۰ روز تا جام جهانی باقی مانده و شاید مثل عربستان دو سه بازی دیگر هم می‌توانیم انجام دهیم تا شناخت آقای کی‌روش کامل شود. بازهم می‌گویم همه باید کمک کنیم. اهالی فوتبال و غیر فوتبال باید دست به دست هم بدهیم چون این تیم بحران زده است و با آمدن آقای کی روش شاید بحران ها کمتر شود ولی خیلی جای کار داریم.

قاسم حدادی فر اضافه کرد:

جام جهانی تورنمنت بسیار دشواری است. تمام تیم ها با آمادگی کامل می‌آیند و تیم ما کمی از این قافله عقب مانده. امیدوارم بچه ها از لحاظ بدنی و روحی به شرایط ایده‌آل برسند و بتوانند یک فوتبال خوب در جام جهانی ارائه بدهند و دوباره دل مردم را شاد کنند.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است ایران در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کند توضیح داد:

من همیشه خوشبین بودم چون واقعا نسل فوتبالی خیلی خوبی داریم و بازیکنان مستعد هستند و تغییر نسل خیلی خوبی داریم و حتی می‌توانستیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم ولی در این بین مسائلی پیش آمد که آسیبش را تیم ملی دید. گروه ما فوق العاده سخت است و اصلا نمی توانیم آسان بگیریم. شاید بعضی‌ها بگویند که آمریکا و ولز را می توانیم شکست بدهیم ولی به شخصه از نگاه حرفه‌ای فوتبال را دنبال می کنم. سخت ترین بازی های ما با آمریکا و ولز است چون بازیکنانش در سطح اول اروپا دارند بازی می‌کنند. فقط امیدوارم که حواشی به تیم ملی ضربه نزند و بچه ها هرچه سریع تر به هارمونی و شرایط خوبشان برسند و بتوانند نتیجه بگیرند ولی خیلی زیاد زمان را از دست دادیم. انشاالله در فرصت باقی مانده به چیزهایی که نیاز داریم برسیم.

حدادیفر در پایان در مورد شرایط ذوب آهن و اینکه این تیم در ۶ هفته اخیر موفق به کسب برد نشده افزود:

تیم ما شرایط نسبتاً خوبی داشته. هفته هفتم بازی مهمی با پیکان داریم. میتوانیم خودمان را از میانه جدول جدا کنیم و یا برعکس می تواند اتفاق بدی برای ما بیفتد. بچه ها خیلی خوب دارند تمرین می‌کنند و انگیزه و انرژی دارند. انشاالله که بازی خوبی مقابل پیکان انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم و از اواسط جدول جدا شویم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *